spots toevoegen in spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Usenetbucket
- Internet: Ziggo
spots toevoegen in spotnet
hallo, tevergeefs probber ik nu al een paar minuten om een spot toe te voegen..maar dat wil niet echt. Ik probeer een serie plaatjes toe te voegen als beeld->ebook->dan moet je vervolgens een categorie kiezen kies ik voor sport, ivm het onderwerp van de plaatjes..ik voeg vervolgens netjes een link bij voor een plaatje selecteer de nzb uit de dir met bestanden die ik zojuist heb toegevoegd aan usenet..signeer 't geheel en druk op TOEVOEGEN..maar dan krijg ik de boodschap - Sleutel is niet geldig voor gebruik in opgegeven status...wat doe ik fout?? ..iemand een tip??
Prefix-tag toegevoegd
- StripHeldNL
Een dag niet gedownload is een dag niet geleefd.
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Leeftijd: 110
Re: spots toevoegen in spotnet
Ik ga ervan uit dat het je eigen plaatjes zijn.
hernoem c:\ProgramData\spotnet naar c:\ProgramData\spotnet.bak.
Start spotnet opnieuw, vul servergegens in retrieve al headers en probeer het dan nog eens.
hernoem c:\ProgramData\spotnet naar c:\ProgramData\spotnet.bak.
Start spotnet opnieuw, vul servergegens in retrieve al headers en probeer het dan nog eens.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
..maar ben ik dan niet al m'n filters kwijt?? Ik begrijp dit niet helemaal, kun je me wat meer uitleg geven waarom dit de oplossing zou zijn? headers haal ik binnen zonder problem met m'n huidige instellingen waarom dan weer alles opnieuw doen?
-
Waarschijnlijk is het bestand keys.xml niet meer goed. Stappenplan voor versie 1.7.4:
Maak een backup van de database (servernaam.db), servers.xml, settings.xml en filters.xml
Waar deze bestanden staan staat in diverse topics. Hernoem keys.xml en installeer Spotnet opnieuw.
Controleer of de oude instellingen nog ingesteld zijn en probeer of toevoegen spot nu wel werkt.
Of bovenstaande werkt is niet bekend. Heb dit probleem nog niet eerder gezien.
Als dit niet werkt Spotnet volledig verwijderen en het Windows register opschonen.
Spotnet opnieuw installeren en de backup bestanden terugzetten.
Controleer of "toevoegen spot" nu wel mogelijk is.
Maak een backup van de database (servernaam.db), servers.xml, settings.xml en filters.xml
Waar deze bestanden staan staat in diverse topics. Hernoem keys.xml en installeer Spotnet opnieuw.
Controleer of de oude instellingen nog ingesteld zijn en probeer of toevoegen spot nu wel werkt.
Of bovenstaande werkt is niet bekend. Heb dit probleem nog niet eerder gezien.
Als dit niet werkt Spotnet volledig verwijderen en het Windows register opschonen.
Spotnet opnieuw installeren en de backup bestanden terugzetten.
Controleer of "toevoegen spot" nu wel mogelijk is.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 07 apr 2011, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Supporter
je bent niets kwijt alles staat in spotnet.bak.Shidoobee schreef:..maar ben ik dan niet al m'n filters kwijt?? Ik begrijp dit niet helemaal, kun je me wat meer uitleg geven waarom dit de oplossing zou zijn? headers haal ik binnen zonder problem met m'n huidige instellingen waarom dan weer alles opnieuw doen?
filters kan je weer terug kopieren.
moet even zeker weten dat wat je wilt doen werkt.
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Ok heren...op de wijze gedaan zoals beschreven ..nieuwe spotnet aangemaakt, daaruit proberen iets toe te voegen maar helaas 't zelfde resultaat.rarara 

-
- Supporter
kloppen je gegevens in server.xml?
dus in Type="Uploads"?
dus in Type="Uploads"?
-
Daar is niks mis mee lijkt me...
<Server Type="Uploads" Server="reader.xsnews.nl" Username="xxxxxx" Password="xxxxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
ook deze nog ff..ter illustratie

<Server Type="Uploads" Server="reader.xsnews.nl" Username="xxxxxx" Password="xxxxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
ook deze nog ff..ter illustratie

-
XS News heeft een aparte upload server: upload.xsnews.nl
Stel deze in bij uploads in servers.xml en probeer het nog eens.
Aanvulling, bericht over Aparte upload server XS News
Stel deze in bij uploads in servers.xml en probeer het nog eens.
Aanvulling, bericht over Aparte upload server XS News
Laatst gewijzigd door hjvbft op 07 apr 2011, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hmmm weet je dat zeker, ik heb de files namelijk al geuped vanmiddag en in powerpost heb ik ook reader.xs.news.nl staan..maar goed ga ik 't 's proberen 
edit Zucht, Spotnet helemaal verwijderd van de pc..register opgeschoond, pc opnieuw gestart..spotnet opnieuw erop gezet (nog geen backup bestanden toegevoegd..dus cleane Spotnet) maar helaas..ik krijg dezelfde boodschap - Sleutel is niet geldig voor gebruik in opgegeven status - ..

edit Zucht, Spotnet helemaal verwijderd van de pc..register opgeschoond, pc opnieuw gestart..spotnet opnieuw erop gezet (nog geen backup bestanden toegevoegd..dus cleane Spotnet) maar helaas..ik krijg dezelfde boodschap - Sleutel is niet geldig voor gebruik in opgegeven status - ..