Mijn wensen!
Moderator: Moderator Team
-
Mijn wensen!
1. het sorteren binnen het sorteren; wat inhoud dat hij eerst op formaat sorteert en daarbinnen op datum!
2. dat je een aparte server in kan stellen voor de headers (het updaten van de spots)
3. een knop die je doorverwijst naar nzb sites zoals Binsearch met de juiste bestandsnaam ipv dat je NZB bestanden rechtstreeks download met de nieuwsserver.
4. dat spots automatisch ook de juiste bestandsnaam weergeven in de informatie.
5. Meer filters zoals we die van ftd gewend zijn, al heb ik die al handmatig ingevoerd.
Dit zijn mijn tips/wensen! ik hoop dat er wat mee gebeurd!
Mvg, Drolletje14!
2. dat je een aparte server in kan stellen voor de headers (het updaten van de spots)
3. een knop die je doorverwijst naar nzb sites zoals Binsearch met de juiste bestandsnaam ipv dat je NZB bestanden rechtstreeks download met de nieuwsserver.
5. Meer filters zoals we die van ftd gewend zijn, al heb ik die al handmatig ingevoerd.
Mvg, Drolletje14!
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Mijn wensen!
2. kan al, zie tut bij speciale configuratie (volgens mij)
3. is volgens mij al als idee hier gebracht
4.Zelfde als 3.
5. Kun je ook bij speciale configuratie vinden op dit forum
1. lijkt mij nog wel heel handig, alleen, is dat niet een beetje lastig?
3. is volgens mij al als idee hier gebracht
4.Zelfde als 3.
5. Kun je ook bij speciale configuratie vinden op dit forum
1. lijkt mij nog wel heel handig, alleen, is dat niet een beetje lastig?
-
- Contacteer:
Mijn wens is om die shoutbox weer te verwijderen , en een apart onzin topic te maken.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
Houd je aan de topic Hans.Hans schreef:Mijn wens is om die shoutbox weer te verwijderen , en een apart onzin topic te maken.
Dit topic gaat niet over de shoutbox.
-
Dit is toch al mogelijk binnen Spotnet, eerst klik je op het formaat (bijv. MPG) daarna sorteer je op titel, genre, afzender of datum. Het is ook mogelijk dat ik je niet goed begrijp, in dat geval probeer je voorstel anders te formuleren.drolletje14 schreef:1. het sorteren binnen het sorteren; wat inhoud dat hij eerst op formaat sorteert en daarbinnen op datum!
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
-
nee, wat ik bedoel is de zelfde functie als in FTD was,
dat je de hele lijst zeg maar hebt die je net hebt geupdate.
en dat dat gesorteert is op formaat, niet alfabetisch, maar van beeld naar software.
en dat de formaten weer op datum zijn gesorteert, dus alle DivX netjes onder elkaar gesorteert op datum.
en dat allemaal in de zelfde lijst.
en apparte server voor headers instellen heb ik net gevonden!
snapje
dat je de hele lijst zeg maar hebt die je net hebt geupdate.
en dat dat gesorteert is op formaat, niet alfabetisch, maar van beeld naar software.
en dat de formaten weer op datum zijn gesorteert, dus alle DivX netjes onder elkaar gesorteert op datum.
en dat allemaal in de zelfde lijst.
en apparte server voor headers instellen heb ik net gevonden!

snapje

-
1 kan ik me iets bij voorstellen. zelf vind ik het handiger om een filter per hoofdcategorie (formaat?) te maken en dan kun je sorteren op datum. op 'jouw' manier zit je eindeloos te scrollen als je naar het volgende formaat wil (er staan enkele duizenden oude spots tussen...)drolletje14 schreef:1. het sorteren binnen het sorteren; wat inhoud dat hij eerst op formaat sorteert en daarbinnen op datum!
Mvg, Drolletje14!
2 met een omweg kan dat. stel de server in spotnet in op de ene server, en geef bij de instellingen van de 'downloadknop' aan dat je wil 'Opstarten'. gebruik dan een pgm als grabit (freeware), newsleecher, newsbinpro oid om te downloaden. in die programmes kun je aangeven van welke andere server hij de zooi moet ophalen
3 JA WIL IK OOK (mijn persoonlijke voorkeuren gaan uit naar binsearch en nzbindex...)
4 JA WIL IK OOK als die naam bijvoorbeeld "Mijn.Favo.Serie.S01D03.Joepie" is dan zou ik in nzbindex (of binsearch) kunnen gaan zoeken naar "Mijn.Favo.Serie.S01D0*.Joepie" (let op het sterretje

5 zoek eens naar 'spotnet' (in spotnet of op binsearch). er zijn al vele creatieve mensen je voorgegaan en hebben hun oplossing daar geplaatst. zelf vond ik de verschillende achtergrond kleuren (pastelblauw, -groen, -geel, -rood) erg prettig omdat het dan visueel sneller zoekt en je je minder makkelijk vergist (nu is het zo dat voordat je t weet je een spel zit te downen ipv die driver die je voor windows nodig denkt te hebben... ik roep maar wat)
-