Nieuwe FTD opvolger?
Moderator: Moderator Team
-
Re: Nieuwe FTD opvolger?
kwalijke zaak idd.
ik had ook een nieuw mailadres gemaakt voor nzbspots. precies daarop komt de uitnodiging van ftdworld.
nzbspots had al een beladen imago maar hoe ze nu bezig zijn is werkelijk ontzettend dom.
en dan ook nog met de naam van ftd zo aan de wandel gaan is te bizar.
ik had ook een nieuw mailadres gemaakt voor nzbspots. precies daarop komt de uitnodiging van ftdworld.
nzbspots had al een beladen imago maar hoe ze nu bezig zijn is werkelijk ontzettend dom.
en dan ook nog met de naam van ftd zo aan de wandel gaan is te bizar.
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
ik heb ook een mailadres gemaakt voor nzbspots naar geen mail gehad
dus komen ze ergens anders van dan denk ik?

-
- Leeftijd: 54
hallo,
Klopt, ik heb ook mailadres gemaakt bij nzbspots en ook geen mail gehad.
Monique
Klopt, ik heb ook mailadres gemaakt bij nzbspots en ook geen mail gehad.
Monique
-
Het zou ook raar zijn als ze van nzbspot een mail sturen voor een concurrent. En stel dat nzbspot de zelfde mensen zouden zijn achter ftdworld, waarom 2 aparte sites maken?
-
NZBSpots heeft waarschijnlijk niets te maken met FTDworld.
Het lijkt erop dat een deel van de email adressen die gebruikt zijn voor aanmelden bij NZBSpots nu gebruikt worden door FTDworld om berichten naar te sturen. Heb nog geen officiële bevestiging gelezen.
Het lijkt erop dat een deel van de email adressen die gebruikt zijn voor aanmelden bij NZBSpots nu gebruikt worden door FTDworld om berichten naar te sturen. Heb nog geen officiële bevestiging gelezen.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Dat hoort toch goed beveiligd te zijn, zou je zeggen? Het is toch absurd dat hun jouw emailadres te pakken krijgen?
-
FTDWorld heeft nzbspots.com gehackt om zo aan de email adressen en scripts te komen.
-
ftd had 455.000 email adressen en hebben de servers in Rusland gezet en mailen nu iedereen die ze nog kunnen mailen (ik heb hem op mijn hotmail adres binnen gekregen en dat was ook mijn adres dat ik heb opgegeven bij FTD verder maken ze ook weer kenbaar dat ze er weer zijn via de nws groepen en nee ze hebben NIETS te maken met NZB spots en ook niet met FTD 0.5, (http://nl-noob.nl/ftd) wat ik wel weet is dat het groeit met ongeveer 1000 nwe leden pd.
A.F.F.A
Angels Never Die They Just Go To HELL 
A.F.F.A

Angels Never Die They Just Go To Hell
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
wat ik me afvraag, ftd is toch een bedrijf of niet?
Kan je dan zomaar zonder toestemming die naam gebruiken eigenlijk?
Kan je dan zomaar zonder toestemming die naam gebruiken eigenlijk?
-
Tot onze spijt moeten we u mededelen dat de website NZBspots afgelopen weekend
is gehacked door de makers van ftdworld.
Ze hebben op strafrechtelijke wijze onze database gestolen, waaronder alle email adressen
van onze gebruikers.We betreuren deze actie dan ook enorm en het voelt als een groot verlies.
Inmiddels hebben ze ook al onze gebruikers een mail verstuurd met het verhaal dat FTD terug is
terwijl FTD hier niks mee van doen heeft. Geloof dit dan ook niet en trap hier alstublieft niet in.
De website van ftdworld betreden is dan ook op eigen risico maar we raden het u niet aan.
Inmiddels zijn er aan de website van NZBspots kostbare maatregelen getroffen om in het vervolg
dit soort laffe acties te moeten voorkomen. Dat de website NZBspots afgelopen dagen slecht bereikbaar
was dan ook te wijten aan deze hackers.
Namens de crew van NZBspots bieden we u onze excuses aan voor het ongemak.
is gehacked door de makers van ftdworld.
Ze hebben op strafrechtelijke wijze onze database gestolen, waaronder alle email adressen
van onze gebruikers.We betreuren deze actie dan ook enorm en het voelt als een groot verlies.
Inmiddels hebben ze ook al onze gebruikers een mail verstuurd met het verhaal dat FTD terug is
terwijl FTD hier niks mee van doen heeft. Geloof dit dan ook niet en trap hier alstublieft niet in.
De website van ftdworld betreden is dan ook op eigen risico maar we raden het u niet aan.
Inmiddels zijn er aan de website van NZBspots kostbare maatregelen getroffen om in het vervolg
dit soort laffe acties te moeten voorkomen. Dat de website NZBspots afgelopen dagen slecht bereikbaar
was dan ook te wijten aan deze hackers.
Namens de crew van NZBspots bieden we u onze excuses aan voor het ongemak.