veel problemen met spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: tweaknews
- Internet: ziggo
veel problemen met spotnet
hallo allen,
hoe kan het dat er zoveel problemen zijn met spotnet. heb geregeld dat hij vast loopt, niet update, gooi ik het eraf download ik bv de 1.7 versie krijg ik er niet de filters in als bv in de 1.5 gooi ik de spamremover er over heen en heb ik maar een update tot 17-03-2011 moet wel 4 a 5 keer per week spotnet eraf gooien en er weer op
hebben jullie ook zoveel problemen???
groet chivu
hoe kan het dat er zoveel problemen zijn met spotnet. heb geregeld dat hij vast loopt, niet update, gooi ik het eraf download ik bv de 1.7 versie krijg ik er niet de filters in als bv in de 1.5 gooi ik de spamremover er over heen en heb ik maar een update tot 17-03-2011 moet wel 4 a 5 keer per week spotnet eraf gooien en er weer op
hebben jullie ook zoveel problemen???
groet chivu
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: veel problemen met spotnet
Ik heb totaal geen problemen meer met spotnet. Ik gebruik momenteel versie 1.7.4
Ik raad je aan om eens een geheel schone installatie te doen:
-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-2 Verwijder handmatig de mappen C:/Program Files/Spotnet en C:/ProgramData/Spotnet
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 installeren.
Vul je servergegevens in en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit een bug is, die bij de volgende update verholpen zal zijn.
De database van versie 1.5.x is niet meer bruikbaar in 1.7.x, evenals de filters. Er zijn zelfs problemen geconstateerd met het overzetten van database van versie 1.7.1 naar 1.7.4, dus het beste is om een geheel nieuwe database te laten opbouwen door spotnet.
Eventuele extra filters zijn hier via dit forum te downloaden in de "download"-sectie.
Laat even weten hoe dit is verlopen. Succes ermee
Ik raad je aan om eens een geheel schone installatie te doen:
-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-2 Verwijder handmatig de mappen C:/Program Files/Spotnet en C:/ProgramData/Spotnet
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 installeren.
Vul je servergegevens in en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit een bug is, die bij de volgende update verholpen zal zijn.
De database van versie 1.5.x is niet meer bruikbaar in 1.7.x, evenals de filters. Er zijn zelfs problemen geconstateerd met het overzetten van database van versie 1.7.1 naar 1.7.4, dus het beste is om een geheel nieuwe database te laten opbouwen door spotnet.
Eventuele extra filters zijn hier via dit forum te downloaden in de "download"-sectie.
Laat even weten hoe dit is verlopen. Succes ermee

-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: veel problemen met spotnet
Aangezien je me via PB hebt laten weten dat het probleem voorlopig is opgelost sluit ik dit topic.
Niet mee eens, stuur me dan even een PB.
Niet mee eens, stuur me dan even een PB.