- Windows versie:
Vista
Spotnet versie:
v1.7.4
Wat is het probleem?
Na aanleiding van het mislukken van mijn downloads heb ik een vraag over mijn providerinstellingen. Ik heb nog een Wanadoo Livebox en ik wil graag weten welke nieuwsgroep hierbij hoort. Volgens de originele papieren news.wanadoo.nl, maar dan mislukt de download, deze lukt ook bij news.online.nl (online heeft wanadoo overgenomen).
Wat doe ik fout?
Wanadoo
Moderator: Moderator Team
-
Wanadoo
Re: Wanadoo
Danny, Wanadoo is idd wel heel erg lang geleden.
We hebben hier slechte ervaringen om spotnet werkend te krijgen op gratis news servers. We raden aan om voor paar euro per maand een goede usenet pay provider te nemen
We hebben hier slechte ervaringen om spotnet werkend te krijgen op gratis news servers. We raden aan om voor paar euro per maand een goede usenet pay provider te nemen
-
De server van online heeft een erg korte retentie.
Topic over de usenet server van Online: viewtopic.php?f=14&t=1761&p=16113
Topic over de usenet server van Online: viewtopic.php?f=14&t=1761&p=16113
-
Bedankt voor uw snelle reactie, welke is aan te raden? Moet ik bij het selecteren usenet pay provider nog ergens op letten?gerstr schreef:Danny, Wanadoo is idd wel heel erg lang geleden.
-
Welke server je wilt gaan gebruiken ligt aan wat je zelf wilt.
Denk dan aan prijs, snelheid, retentie, header retentie, accountsharing, ssl, anoniem berichten plaatsen of niet, aantal verbindingen, bekende problemen i.c.m. Spotnet/SpotLite enz.
Denk dan aan prijs, snelheid, retentie, header retentie, accountsharing, ssl, anoniem berichten plaatsen of niet, aantal verbindingen, bekende problemen i.c.m. Spotnet/SpotLite enz.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
In onderstaan afdeling van dit forum staan per provider topics over ervaringen met payservers. Misschien interessant om eens in te verdiepen. 
viewforum.php?f=16

viewforum.php?f=16