Kan de NZB (nog) niet vinden
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: online
Kan de NZB (nog) niet vinden
Soms krijg ik de melding "Kan de NZB (nog) niet vinden,als de spot............". Maar als ik dan de reactie lees dat leden dit al wel binnen gehaald heeft, zou hij er dus al wel moeten zijn. Hoe krijg ik de NZB toch te zien, zodat ik hem kan downloaden?
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: online
Re: Kan de NZB (nog) niet vinden
De laatste spot is van gisteren, en van dezelfde spotter heb ik ook nzb's gezien die iets meer als 30 dagen oud is.
je hebt voor de rest geen informatie gegeven, maar ik vermoed dat het te maken heeft met de servers die je gebruikt. Zou je de inhoud van je servers.xml bestand hier eens willen posten ((zonder wachtwoorden) ajb?Humblebee schreef:Soms krijg ik de melding "Kan de NZB (nog) niet vinden,als de spot............". Maar als ik dan de reactie lees dat leden dit al wel binnen gehaald heeft, zou hij er dus al wel moeten zijn. Hoe krijg ik de NZB toch te zien, zodat ik hem kan downloaden?
-
- Usenet: upc
- Internet: upc
ik kan ook de nzb niet vinden staat er
ik gebruik upc als server ik hoop dat jullie me kunnen helpen
alvast bedankt groetjes alida
ik gebruik upc als server ik hoop dat jullie me kunnen helpen
alvast bedankt groetjes alida
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Hoe oud is die spot die je wil downloaden. Het kan zijn dat die buiten je retentie valt.
Als je nooit een NZB krijgt te zien dan geeft de usenet news provider gewoon deze informatie niet door en moet je op zoek naar een andere provider als je spotnet wilt gebruiken.
Als het soms voorkomt kan het te maken hebben dat je provider bepaalde posts niet aanbiedt vanwege leeftijd of andere criteria en zul je dit moeten accepteren of wederom op zoek naar een andere provider
Als laatste kan het ook zijn dat de spot gewoon niet klopt en je daarom geen NZB bij de spot vindt.
Hoop dat dit duidelijk is voor jullie. Laat maar weten ok?
Als het soms voorkomt kan het te maken hebben dat je provider bepaalde posts niet aanbiedt vanwege leeftijd of andere criteria en zul je dit moeten accepteren of wederom op zoek naar een andere provider
Als laatste kan het ook zijn dat de spot gewoon niet klopt en je daarom geen NZB bij de spot vindt.
Hoop dat dit duidelijk is voor jullie. Laat maar weten ok?
-
de spot was van gisteren en ook die van vandaag geprobeerd
maar krijg steeds de zelfde melding kan ook nergens optie,s vinden wat doe ik fout
alvast bedankt gr alida
maar krijg steeds de zelfde melding kan ook nergens optie,s vinden wat doe ik fout
alvast bedankt gr alida
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Lees bovenstaande post van gerstr.alida19535 schreef:de spot was van gisteren en ook die van vandaag geprobeerd
alvast bedankt gr alida
Dit euvel ligt waarschijnlijk aan je usenetprovider. Deze geeft op de headerserver deze informatie niet door waarschijnlijk. Ik denk dat de beste oplossing is om een andere usenetprovider te zoeken.
Ik heb even gegoogled maar er zijn veel mensen met problemen op de UPC nieuwsserver. Misschien zou je kunnen overwegen om een goede payserver te nemen. Daarmee heb je een veel betere retentie (400+ dagen) en die zijn er al vanaf 2,50 per maand (LightningUsenet).
-
wat is dan de beste server voor mij
ik ben hier vandaag voor het eerst
alvast bedankt gr alida
ik ben hier vandaag voor het eerst
alvast bedankt gr alida