spotnet 1.74
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: tweaknews
spotnet 1.74
Windows versie: vista 32 bits
Usenet Provider: tweaknews
Internet Provider: telfort
Antivirus / Firewall*: avira
Wanneer ontstond het probleem? de tweede dag na installatie spotnet 1.7.4
Spotnet versie: 1.7.4 met ftd filters
Met welk programma download je: spotnet
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nope
Wat is het probleem? 1 dag alles werkte prima ( ophalen van posts , reakties plaatsen ed) , 8 verbindingen ingesteld poort 119 ..
de 2 de dag vernieuwd hij ineens bij opstarten de database niet meer maar gaat steeds alle postst bij opstarten opnieuw downloaden..(automatisch bij starten) maar geen nieuwe posts zijn er naderhand te vinden !!??...ik had 1.5.4 maar daarrmee zag je ineens de handtekeningen en de reacties niet meer, voorheen wel ,ook zo raar was dat!?
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? alle instellingen nagelopen , oude versies verwijderd mappen verwijderd uit proddata en program files .. nieuwe schone installatie , server . xml nagekeken ! niks hielp
kan iemand vertellen waarom hij het de eerste dag wel perfect doet en de tweede dag niet
Usenet Provider: tweaknews
Internet Provider: telfort
Antivirus / Firewall*: avira
Wanneer ontstond het probleem? de tweede dag na installatie spotnet 1.7.4
Spotnet versie: 1.7.4 met ftd filters
Met welk programma download je: spotnet
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nope
Wat is het probleem? 1 dag alles werkte prima ( ophalen van posts , reakties plaatsen ed) , 8 verbindingen ingesteld poort 119 ..
de 2 de dag vernieuwd hij ineens bij opstarten de database niet meer maar gaat steeds alle postst bij opstarten opnieuw downloaden..(automatisch bij starten) maar geen nieuwe posts zijn er naderhand te vinden !!??...ik had 1.5.4 maar daarrmee zag je ineens de handtekeningen en de reacties niet meer, voorheen wel ,ook zo raar was dat!?
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? alle instellingen nagelopen , oude versies verwijderd mappen verwijderd uit proddata en program files .. nieuwe schone installatie , server . xml nagekeken ! niks hielp
kan iemand vertellen waarom hij het de eerste dag wel perfect doet en de tweede dag niet
Laatst gewijzigd door holysmoke op 22 mar 2011, 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: Re: spotnet 1.74
Probeer je database eens op te schonen met DBCleanup. Ik had namelijk hetzelfde probleem de eerste 2 dagen en hiermee was het voor mij opgelost. Je moet dan overigens wel het automatisch bijwerken van spots bij opstarten uitschakelen in spotnet. Dus gewoon handmatig bijwerken tot een nieuwe versie uitkomt.
Ik hoop dat dit voor jou ook werkt. succes!
-
kan het ook hiermee te maken hebben ???
viewtopic.php?f=3&t=2014
want hij haalde met spotlite ( probeerde dat maar ) ook niet de laatste headers op
viewtopic.php?f=3&t=2014
want hij haalde met spotlite ( probeerde dat maar ) ook niet de laatste headers op
-
ga ik vanavond proberen, alvast bedankt en hij startte idd automatisch de updates !! alleen waarom dag 1 t wel werkt en de next day niet ?? geen ideestoledo schreef:Probeer je database eens op te schonen met DBCleanup. Ik had namelijk hetzelfde probleem de eerste 2 dagen en hiermee was het voor mij opgelost. Je moet dan overigens wel het automatisch bijwerken van spots bij opstarten uitschakelen in spotnet. Dus gewoon handmatig bijwerken tot een nieuwe versie uitkomt.
Laatst gewijzigd door holysmoke op 22 mar 2011, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Succes ermee. laat even wat horen of het gelukt is of nietholysmoke schreef:ga ik vanavond proberen, alvast bedankt en hij startte idd automatisch de updates ?? alleen waarom dag 1 t wel werkt en de next day niet ?? geen idee

-
zal ik doenstoledo schreef:Succes ermee. laat even wat horen of het gelukt is of nietholysmoke schreef:ga ik vanavond proberen, alvast bedankt en hij startte idd automatisch de updates ?? alleen waarom dag 1 t wel werkt en de next day niet ?? geen idee

-
stoledo schreef:Succes ermee. laat even wat horen of het gelukt is of nietholysmoke schreef:ga ik vanavond proberen, alvast bedankt en hij startte idd automatisch de updates ?? alleen waarom dag 1 t wel werkt en de next day niet ?? geen idee
nou hij doet het weer maar ik heb niks gedaan ..zal dus aan tweaknews hebben gelegen !!!!

mag dicht

-