Bedankt, de credits gaan natuurlijk uit naar de originele poster.
Het aanpassen van de links bovenin kan ook heel simpel:
Door in de theme map de filters.inc.php
De links staan dan helemaal bovenaan.
Om dit thema als standaard te gebruiken verander je template_we1dro in template_redarrow_light
Zorg dan wel dat de inhoud van het .rar bestandje in de root van je spotweb map staat waar de andere thema's ook staan.
Veel plezier ermee.
Edit: ik heb ook nog een aangepaste Splendid en We1dro maar dit zijn alleen aanpassingen in het linker menu met links.
Dus ik weet niet of dit usefull is laat maar wat weten als dit wel zin heeft dan post ik ze.
djkavaa schreef:Hmm vreemd hier heb ik geen last van download hem eens opnieuw en probeer het dan eens opnieuw////
Ik heb in header.inc.php alle verwijzingen naar 'template_redarrow' vervangen door 'template_we1rdo', behalve de laatste die de logo.png toont en dan krijg ik wel de post descriptions te zien.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.