steeds minder spots
Moderator: Moderator Team
-
Re: steeds minder spots
hierbij een database hernoem deze wel ( ik heb ook xsnews ) :
Met dank aan peterpc !
http://www.nzbindex.com/search/?q=24mat ... m=1&more=0
mvg
Met dank aan peterpc !
http://www.nzbindex.com/search/?q=24mat ... m=1&more=0
mvg
-
Ja heb hem weer draaiend, inderdaad via configscherm verwijderen verborgen bestanden verwijderen, helemaal op nieuw instaleren en hij doet het weer, hoop dat hij het blijft doen maar we kunnen weer.
Ik draai nu op 171 werkt bij mij het snelst.
ook xsnews windows vista
Ik draai nu op 171 werkt bij mij het snelst.
ook xsnews windows vista
-
- Usenet: xs-news
- Internet: upc
Ik heb ook xsnews, heb alles verwijderd via configuratiescherm en spotnet opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding! De DB weet ik niet hoe ik die moet verwijderen, dus dat heb ik niet kunnen proberen.
Via cabrium krijg ik wel nieuwe spots binnen, maar zodra ik weer xsnews probeer krijg ik de foutmelding tijdens het binnen halen nieuwe spots!
Via cabrium krijg ik wel nieuwe spots binnen, maar zodra ik weer xsnews probeer krijg ik de foutmelding tijdens het binnen halen nieuwe spots!
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: UPC
- Leeftijd: 68
Krijg nog steeds deze melding
abort due to constrain violation contraint failed
wie o wie kan me helpen.
Dit kreeg ik ook met eigen filters en tweakdsl voor de headers.
Standaard filter bestand en cambrium voor de headers en geen problemen.
Nog 1 probleempje, de nieuwste spots dateren van gisteren
Windows 7 64
spotnet 1.74
Krijg nog steeds deze melding
abort due to constrain violation contraint failed
wie o wie kan me helpen.
Dit kreeg ik ook met eigen filters en tweakdsl voor de headers.
Standaard filter bestand en cambrium voor de headers en geen problemen.
Nog 1 probleempje, de nieuwste spots dateren van gisteren

Windows 7 64
spotnet 1.74
Laatst gewijzigd door cyberdad op 20 mar 2011, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb ook XSnews. Deze stuurde mij vanmiddag een mail dat het probleem opgelost was, echter ik had nog steeds problemen (geen nieuwe spot en ieder keer na updaten 1 minder - 188.300 stuks).
Uiteindelijk de database verwijderd (c:program data\spotnet\reader.naam van je newsprovider.nl.db) en daarna opnieuw de spots bijgewerkt en alles werkt weer (opnieuw weer circa 188.500 spots, dus niets verloren).
By the way spotnet .17.1 en windows 7.
Uiteindelijk de database verwijderd (c:program data\spotnet\reader.naam van je newsprovider.nl.db) en daarna opnieuw de spots bijgewerkt en alles werkt weer (opnieuw weer circa 188.500 spots, dus niets verloren).
By the way spotnet .17.1 en windows 7.
-
Dit was voor mij eveneens de enige manier om de boel weer aan de praat te krijgen. Spotnet haalde wel spots binnen maar waren nergens meer te zien of te vinden. Werkt tot op heden weer goed.kokkie1985 schreef:Ik heb EasyUsenet, Spotnet helemaal verwijderd ook de verborgen mappen ect. daarna opnieuw geïnstalleerd vervolgens nieuwe Spotnet database gedownload knippen plakken en alles werkt bij mij weer naar behoren. Af en toe nog een time out maar een kleinigheidje hou je toch.
Nieuwsserver is Eweka, besturingssysteem: W7
het is belangrijk te weten dat de verschillende versies van spotnet verschillende databases hebben die niet zomaar uitwisselbaar zijn. Dit is blijkbaar niet bekend en veroorzaakt precies dit soort problemen en is dus idd alleen maar op te lossen door database echt opnieuw op te laten bouwen
-
@gerstr, sorry dit wist ik niet.
Ik zelf heb ook de database gekregen van peterpc ( die me goed heeft geholpen ) en ja wou graag ook deze mensen ermee helpen, vandaar
maar ik zou in het vervolg in de gaten houden.
mvg
Ik zelf heb ook de database gekregen van peterpc ( die me goed heeft geholpen ) en ja wou graag ook deze mensen ermee helpen, vandaar
maar ik zou in het vervolg in de gaten houden.
mvg
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: UPC
- Leeftijd: 68
Dus als iemand een database voor 1.74 post, zou het probleem opgelost moeten zijn?
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
nee, je moet je database verwijderen en het programma een database laten maken met de headers die van JOUW server worden opgehaald.