Windows versie:W7 64 Usenet Provider:Eweka Internet Provider:Ziggo Antivirus / Firewall*: Wanneer ontstond het probleem?na download Spotnet versie: 174 Met welk programma download je:Newsleecher Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee Wat is het probleem?Er staan dubbele regels Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?uninstal diverse keren.
Is er reeds een werkende versie ZONDER foetmeldingen.!!!!!!
Ik heb uw tooltje gedowload, maar ik kan het ff niet terugvinden. Ik heb wat andere maatregelen genomen. De verborgen bestanden nagezocht en alles wat ik van spotnet vond weggegooid. Er zat een knots van een logfile in. Spotnet opnieuw geïnstalleerd en nu heb ik alles enkelvoudig. Ik weet niet voor hoelang. Ik ben nieuw op dit forum dus ik moet de zoekfunctie nog vinden en "topic" proberen te begrijpen.
Programma is echt 100% veilig. De maker ervan is hier ook redelijk actief op dit forum. Je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid aan hem zelf vragen.
stoledo schreef:Programma is echt 100% veilig. De maker ervan is hier ook redelijk actief op dit forum. Je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid aan hem zelf vragen.
Ja ben er achter (zie edit), had verkeerde download knop te pakken en dan krijg je rotzooi binnen..
als je uiteindelijk hebt opgeschoond of database opnieuwe op hebt laten bouwen, zorg dan dat je de optie automatisch bijwerken in menu uit zet en ook spotnet afsluit met de database gesorteerd op datum. Dit voorkomt dubbele spots.
gerstr schreef:als je uiteindelijk hebt opgeschoond of database opnieuwe op hebt laten bouwen, zorg dan dat je de optie automatisch bijwerken in menu uit zet en ook spotnet afsluit met de database gesorteerd op datum. Dit voorkomt dubbele spots.
Bijwerken moet je dan zelf aanklikken in menu
Helemaal juist gerstr... Dat was ik er inderdaad vergeten bij te melden.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.