Spotnet start niet op
Moderator: Moderator Team
-
Spotnet start niet op
Hallo,
Vandaag voor het eerst Spotnet geprobeerd te installeren (1.5.60 versie), ik heb Windows Vista/ geen firewall / Norton antivirus.
Echter als ik Spotnet opstart, dan blijft ongeveer 5 seconden de pictogram in beeld en vervolgens geeft windows aan " Spotnet werkt niet meer" , programma sluit zich hierna automatisch af.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen om Spotnet draaiende te krijgen?
Heb al bij het programma geprobeerd "uitvoeren als adminstrator" en ook " comptabiliteit xp" , beide zonder succes.
Vandaag voor het eerst Spotnet geprobeerd te installeren (1.5.60 versie), ik heb Windows Vista/ geen firewall / Norton antivirus.
Echter als ik Spotnet opstart, dan blijft ongeveer 5 seconden de pictogram in beeld en vervolgens geeft windows aan " Spotnet werkt niet meer" , programma sluit zich hierna automatisch af.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen om Spotnet draaiende te krijgen?
Heb al bij het programma geprobeerd "uitvoeren als adminstrator" en ook " comptabiliteit xp" , beide zonder succes.
-
Re: Spotnet start niet op
gedaan, maar helaas probleem blijft. ook al oudere versie geprobeerd, geen verschil...programma crasht meteen.
-
eindelijk ben ik eruit...heeft een dagje gekost...
Het probleem bleek in mijn ATI videokaart te zitten (kwam ik achter via windows logboek)...deze geupdated en het werkt nu!
bedankt voor de snelle reacties, hier kan een slotje op!
Het probleem bleek in mijn ATI videokaart te zitten (kwam ik achter via windows logboek)...deze geupdated en het werkt nu!
bedankt voor de snelle reacties, hier kan een slotje op!
heeft dat niet met Norton AV te maken? zie draadje:
viewtopic.php?f=3&t=60
viewtopic.php?f=3&t=60
-
Ook ik heb het probleem. Installeren gaat prima, daarna houdt het echter op.. Bij dubbelklikken krijg ik de melding spotnet werkt niet meer, videokaart heeft de laatste update gehad.. Wat is het dan wel?
-