Alle nieuwe filter codes voor Spotnet v 1.7
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 109
Re: Alle nieuwe filter codes voor Spotnet v 1.7.1
Ik ga er mee aan de gang, als het is gelukt laat ik het weten, en anders hoop ik op meer info.
Tnx
Tnx
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Je vergeet in ieder geval haakjes, wat je wil filteren is mij niet duideljk?Rickezz schreef:Hallo,
Kan iemand me misschien vertellen wat ik hier verkeerd doe?
De zaken die ik hieruit gefilterd wil hebben worden toch getoond:
<Filter Name="Games"><![CDATA[cat=3 AND(NOT(subcats LIKE '%307|%') AND (NOT(subcats LIKE '%300|%') AND (NOT(subcats LIKE '%314|%') AND (NOT(subcats LIKE '%315|%')))))]]></Filter>
Deze gaat wel goed:
<Filter Name="Movies"><![CDATA[cat=1 AND(NOT (subcats LIKE '%d6|%') AND(NOT (subcats LIKE '%d4|%') AND(NOT (subcats LIKE '%d11|%') AND(NOT (cat LIKE '%9|%') AND (NOT(cat LIKE '%5|%'))))))]]></Filter>
Ergens zie ik hier iets over het hoofd, maar wat?
EDIT:
Ik heb het gevonden! Ik moet schijnbaar de tag codes gebruiken. 307 is a7 en 300 is a0 enz.
Valt me nu wel op aan die lijst met cats en subcats dat niet alles hier in staat zoals de iphone en android bv...
<Filter Name="Games"><![CDATA[(cat=3 AND(NOT(subcats LIKE '%307|%') AND (NOT(subcats LIKE '%300|%') AND (NOT(subcats LIKE '%314|%') AND (NOT(subcats LIKE '%315|%'))))))]]></Filter>
de reeksen 1xx, 2xx, 3xx, 4xx zijn subcat, de subcats zijn ax, bx, cx en dx.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Supporter
<Filter Name="Wheaten"><![CDATA[ ( cat=9 AND ( ( ( subcats LIKE '%d23|%' ) OR ( subcats LIKE '%d24|%' ) OR ( subcats LIKE '%d25|%' ) OR ( subcats LIKE '%d26|%' ) ) ) )]]></Filter>Gompy schreef:Ik ga er mee aan de gang, als het is gelukt laat ik het weten, en anders hoop ik op meer info.
Tnx
Deze werkt. Als uwes enkel de mannen wilt hebben....... d24

De gekleurde stukken kunnen weggehaald worden.
// Erotiek (bi) d26
// Erotiek (gay male) d24
// Erotiek (gay female) d25
// Erotiek (hetero) d23
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Dankjewel voor je reactie! Het was me inmiddels duidelijk dat ik die tag codes moet gebruiken.wheaten schreef:Je vergeet in ieder geval haakjes, wat je wil filteren is mij niet duideljk?
<Filter Name="Games"><![CDATA[(cat=3 AND(NOT(subcats LIKE '%307|%') AND (NOT(subcats LIKE '%300|%') AND (NOT(subcats LIKE '%314|%') AND (NOT(subcats LIKE '%315|%'))))))]]></Filter>
de reeksen 1xx, 2xx, 3xx, 4xx zijn subcat, de subcats zijn ax, bx, cx en dx.
Die haakjes die je aangeeft schijnen net nodig te zijn. Heel veel haakjes schijnen niet nodig te zijn, maar wel handig voor het overzicht.
-
- Leeftijd: 109
Bedankt wheaten....wheaten schreef: Deze werkt. Als uwes enkel de mannen wilt hebben....... d24![]()

Ik heb denk ik de oorzaak al gevonden.
Het is gewoon een bug in de versie'1.7.x dat je van het programma Spotnet zelf geen subcat's kunt toevoegen bij erotiek.
In het programma heb je linksonder heb je de mogelijkheid "Filter toevoegen" en op die manier werkt het dus niet binnen Erotiek, wel handmatig in de filter.xml toevoegen.
Voor de goede orde, ik ben niet gay, maar ik stoor me er ook totaal niet aan hoor.
Leven en laten leven is mijn motto.
Suc6 met je GEXA

-
- Supporter
Re: Alle nieuwe filter codes voor Spotnet v 1.7
Wat ik overigens wel erg vreemd vind, is het toevoegen van cat=5 en cat=9.
Heeft enkel een waarde in de applicatie spotnet, voor de rest nergens?
Sterker nog als je bv ebooks wilt hebben blijkt enkel cat=5 nog te werken, de normaal opbouw: <Filter Name="book"> <![CDATA[ ( cat=1 AND (( subcat = 105 ) AND (( subcats LIKE '%d30|%' ) OR ( subcats LIKE '%d31|%' ) OR ( subcats LIKE '%d32|%' ) )))]]></Filter> wordt niet meer geaccepteerd.
Geen gebruikersvriendelijkactie, maar ja wie ben ik...........
Heeft enkel een waarde in de applicatie spotnet, voor de rest nergens?
Sterker nog als je bv ebooks wilt hebben blijkt enkel cat=5 nog te werken, de normaal opbouw: <Filter Name="book"> <![CDATA[ ( cat=1 AND (( subcat = 105 ) AND (( subcats LIKE '%d30|%' ) OR ( subcats LIKE '%d31|%' ) OR ( subcats LIKE '%d32|%' ) )))]]></Filter> wordt niet meer geaccepteerd.
Geen gebruikersvriendelijkactie, maar ja wie ben ik...........
-
- Usenet: I-Telligent
Daar ben ik ook al mee aan het stoeien 
De subcat d30 werkt nog wel ik heb daarom deze filter maar gemaakt
<Filter Name=" - Covers" Image="\Images\SCBCovers.ico" SelectedImage="\Images\SCBCovers2.ico"><![CDATA[ ( subcats LIKE '%d30|%')]]></Filter>
Alleen Afbeeldingen ben ik nog niet helemaal uit.

<Filter Name=" - Covers" Image="\Images\SCBCovers.ico" SelectedImage="\Images\SCBCovers2.ico"><![CDATA[ ( subcats LIKE '%d30|%')]]></Filter>

-
- Supporter
Cat=5 => afbeeldingen..Just Be schreef:Daar ben ik ook al mee aan het stoeien
<Filter Name="book"> <![CDATA[ ( cat=5 AND (( subcats LIKE '%d30|%' ) OR ( subcats LIKE '%d31|%' ) OR ( subcats LIKE '%d32|%' ) ))]]></Filter>
-
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
Hoi Ik heb het probleem met de erotiek filter voor mij opgelost:
Het probleem zat bij mij in de filternaam (je mag dus niet 2x de filternaam DivX gebruiken vandaar de toevoeging E-Divx)
zie stukje wat je in je filter kunt plakken
<Filter Name="Erotiek" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ cat = 9 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-DivX" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 900 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-WMV" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 901 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-MPG" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 902 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-Afbeeldingen/Epub" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 905 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-DVD5/DVD9" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ ((subcat = 903) OR (subcat = 920)) ]]></Filter>
<Filter Name="- E-HD-content/Blu-ray" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ ((subcat = 904) OR (subcat = 906) OR (subcat = 907) OR (subcat = 908) OR (subcat = 909)) ]]></Filter>
Het probleem zat bij mij in de filternaam (je mag dus niet 2x de filternaam DivX gebruiken vandaar de toevoeging E-Divx)
zie stukje wat je in je filter kunt plakken
<Filter Name="Erotiek" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ cat = 9 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-DivX" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 900 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-WMV" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 901 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-MPG" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 902 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-Afbeeldingen/Epub" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ subcat = 905 ]]></Filter>
<Filter Name="- E-DVD5/DVD9" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ ((subcat = 903) OR (subcat = 920)) ]]></Filter>
<Filter Name="- E-HD-content/Blu-ray" Image="\Images\x_sex.ico"><![CDATA[ ((subcat = 904) OR (subcat = 906) OR (subcat = 907) OR (subcat = 908) OR (subcat = 909)) ]]></Filter>