Windows versie: w7 Ultimate Usenet Provider: Download 2 day Internet Provider: Online Spotnet versie: Spotnet 1.7.4 Met welk programma download je: Spotnet Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee
Tot nu toe heb ik 2 problemen met spotnet.
Probleem 1:
Maar die is makkelijk op te lossen door Sabnzb apart te instaleren en bepaalde bestanden naar de spotnetmap te kopieëren.
Probleem 2:
Spotnet blijft continu reacties binnen halen maar ik zie helemaal geen reacties.
Bij versie 1.7.1 zag ik ook al geen reacties.
wat ik heb gedaan van 1.71 naar 1.74 is het volgenden:
-deinstall spotnet (config-apps-verwijderen)
-hernoemen van mijn c:\programdata\spotnet naar c:\programdata\spotnet.171
-clean install van 1.74
-mijn payserver gegevens ingevoerd (geen cambrium oid)
-binnenhalen spots
-reacties laden veel sneller, waar dit eerst traag was.
Versie 1.7.4 werkt goed
maar de reactie krijg ik maar 2 dagen terug dus t/m 13-03
ik heb 2 hearder regels in gevuld 1op smsusenet mijn server en 1regel met cambrium
Hebben jullie een idee
Gr testcase2
Is een clean install van 7.4 nou goed??
werkt het nou zoals het moet werken ?
Draai zelf op 7.1 en zit er over te denken naar 7.4 te gaan
probleem die ik heb is als ik een uur niet geupdate heb en vervolgens wil gaan updaten dat die dan vast loopt, en als ik dan opnieuw opstart zie ik wel dat hij die posts heeft binnen gehaald alleen niet vetgedrukt.....
atlihan schreef:Is een clean install van 7.4 nou goed??
probleem die ik heb is als ik een uur niet geupdate heb en vervolgens wil gaan updaten dat die dan vast loopt, en als ik dan opnieuw opstart zie ik wel dat hij die posts heeft binnen gehaald alleen niet vetgedrukt.....
volg het stappenplan zoals hierboven beschreven ajb
atlihan schreef:Is een clean install van 7.4 nou goed??
volg het stappenplan zoals hierboven beschreven ajb
Oke dat is wat ik ga doen dan, alleen mijn volgende vraag, die database die ik heb is 374.000 groot kan ik die gewoon overzetten dan? en wat ik ook heb gezien is dat bij de payservers geen hitnews staat..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.