Spotnet versie 1.7.2 / 1.7.3 / 1.7.4

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Darthvader
Answers: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Caiway

Re: Spotnet versie 1.7.2

Bericht door Darthvader »

Mensen het mekaar aanvallen is klaar nu !!
De maker hoeft geen rekening te houden met de providers die jij en ik gebruiken.
Probeer SSL en port 563 eens uit in Spotnet, hiermee kan je al vaak zonder dat je ip zichtbaar word weergegeven uploaden en reageren.
Maar laat mekaar in de waarde, we zijn niet allemaal even handig met dit soort zaken en help mekaar hierbij en ga mekaar niet belachelijk maken, dit kan ik veel beter en dit gaat dan gepaard met consequenties !!
En als de vaste posters niks meer op spotnet willen zetten, omdat hun ip adres zichtbaar blijft, dan valt er dadelijk ook niks meer te downloaden, dus help mekaar. ;)
Vanaf nu weer normaal over Spotnet 1.7.2 praten.

Foxy

Bericht door Foxy »

grouphug!! :clap: :clap: :beer:

jtsmit

Bericht door jtsmit »

Darthvader schreef:Mensen het mekaar aanvallen is klaar nu !!
De maker hoeft geen rekening te houden met de providers die jij en ik gebruiken.
Probeer SSL en port 563 eens uit in Spotnet, hiermee kan je al vaak zonder dat je ip zichtbaar word weergegeven uploaden en reageren.
Maar laat mekaar in de waarde, we zijn niet allemaal even handig met dit soort zaken en help mekaar hierbij en ga mekaar niet belachelijk maken, dit kan ik veel beter en dit gaat dan gepaard met consequenties !!
En als de vaste posters niks meer op spotnet willen zetten, omdat hun ip adres zichtbaar blijft, dan valt er dadelijk ook niks meer te downloaden, dus help mekaar. ;)
Vanaf nu weer normaal over Spotnet 1.7.2 praten.

Darthvader ik ben het helemaal met je eens, we zouden blij met elkaar moeten zijn en zeer zeker met de makers van spotnet, er zijn idd nog wat dingen te verbeteren en dat zal zeker de aankomende tijd gebeuren (Respect) :thanks: (Respect)

paulus51

Bericht door paulus51 »

now we talking XD .oke.....

well mensen 1.7.2 werk goed mits je het goed installeerd en daar hebben we het probleem !

voordat je de nieuwe versie gaat installeren eerst de oude versie helemaal verwijderen daarna de nieuwe versie installeren je gegevens invoeren en klaar ben je ... ( maak wel een backup van de DB file )

[ let op: kijk ook even naar je taakbeheer of spotnet en nzbsab uit zijn en nog niet op de achtergrond draaien ]

al die verhalen over dit werk niet en dat werkt niet ligt aan je zelf !
ik heb zelf alle versies gebruikt, verwijderd en geinstalleerd, en alles werk goed en zeer snel !
door gebruikt te maken van addons zoals de filters e.d kan je problemen geven,

gebruik eerst het programma zoals het is een tijdje en niet meteen van alles willen hebben/doen

goed installeren is een vereiste :

instellen van aantal spots kan onder menu beeld .

tip : draai een defragmenteer programma op de mappen van spotnet evenals dus je DB bestand,
dit maakt het allemaal erg snel en vloeiend :
tip : maak ten alle tijde gebruik van een ssl verbinding ! secure verbinding en niemand ziet wat je download of upload.

bombarie86
Internet: Ziggo

Bericht door bombarie86 »

Ik weet Paulus, dat je het goed bedoelt, maar je kan niet zo stellig zeggen ,dat problemen alleen maar te wijten zijn aan foutieve installs. Gebruikers van Spotnet hebben niet allemaal dezelfde providers, windows versies, firewalls +antivirus etc. Kortom, dat het bij jou goed is gegaan wil niet zeggen dat het bij iedereen goed werkt.

Beavesk

Bericht door Beavesk »

bombarie86 schreef:Ik weet Paulus, dat je het goed bedoelt, maar je kan niet zo stellig zeggen ,dat problemen alleen maar te wijten zijn aan foutieve installs. Gebruikers van Spotnet hebben niet allemaal dezelfde providers, windows versies, firewalls +antivirus etc. Kortom, dat het bij jou goed is gegaan wil niet zeggen dat het bij iedereen goed werkt.

Precies ik heb alles verwijderd een schone instal met de standaard filters als in spotnet 1.7.2. Bij opstart zie ik alle 375000 spots na de filter gebruiken hoppa 250 van de 375000 dus je kan mij veel vertellen ik geloof niet dat er ECHT iemand is die wel meer als 250 spots ziet.

bombarie86

nou ja , we wachten het maar ff af, er is al weer een nieuwere versie te downloaden op Tweakers.net(1.7.3)

Beavesk

Bericht door Beavesk »

bombarie86 schreef:nou ja , we wachten het maar ff af, er is al weer een nieuwere versie te downloaden op Tweakers.net(1.7.3)

Ik zie het volgenstweakers is dit een versie waar die meer in laat als 250 spots, vreemd genoeg door sommigen ontkend en dat het bij hun wel werkt :)

bombarie86

ik heb de 1.7.3 net geprobeert, allen blijft Spotnet nog steeds hangen bij het binnenhalen v/d reacties, dus ik weet niet of het 250 spots probleem is opgelost

CoBra850
Usenet: Ziggo
Internet: Eweka

Bericht door CoBra850 »

kan de 1.7.3 nog niet vinden !
nu wel http://www.megaupload.com/?d=1A9LWZMX

Problemen met aantal spots (250) is nu weer zoals in v1.71
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer