Hoeft niet veel bijzonders te zijn of snel want het zijn enkel kleine stukjes tekst.
Bedankt alvast voor de hulp !
Moderator: Moderator Team
Een public server te gebruiken voor postingspotnetuserforum schreef:beste spotnetters, ik doe alles altijd met just4today omdat ik ook niet zoveel download gezien mijn relatief nogal trage verbindingssnelheid als ik dat vergelijk met wat anderen een beetje aan snelheden hebbenmaar goed, nu even mijn vraag, just4today kan geen berichten plaatsen omdat het alleen een downloadserver is. Wie weet een instelling dat ik toch berichtjes kan plaatsen, of wellicht een andere freeserver waar je wel berichten mee kan posten?
Hoeft niet veel bijzonders te zijn of snel want het zijn enkel kleine stukjes tekst.
Bedankt alvast voor de hulp !
Code: Selecteer alles
<Server Type="Headers" Server="news.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="nntp.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
Ik heb posten wel getest wel in een andere groep dan free.pt of free.usenet maar het posten zou goed moeten gaan. Alleen krijgt deze server krijgt nog geen 50% headers in free.pt. Voor headers kun beter nntp.aioe.org of news.aioe.org niet gebruiken.hjvbft schreef:Aanvulling voor nntp.aioe.org en news.aioe.org
free.pt word ondersteund (41 dagen headers).
free.usenet word ondersteund (41 dagen headers).
alt.binaries.nzb word niet ondersteund (server heeft geen binaries).
Uploaden word ondersteund (niet anoniem). Zelf niet getest i.v.m. ipnummer zichtbaar.
GebruikofCode: Selecteer alles
<Server Type="Headers" Server="news.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
beide verwijzen naar dezelfde server.Code: Selecteer alles
<Server Type="Headers" Server="nntp.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
Oke, bedanktPossum schreef:ik heb in een andere groep getest dan die spotnet gebruikt. Maar ik zal vandaag later op de dag ook even met spotnet gaan testen. Ik laat het resultaat even weten.
<Server Type="<Server Type="Uploads" Server="nntp.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />