(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

motto
Answers: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Bericht door motto »

Ik heb het probleem gevonden met het niet kunnen aanpassen van b.v. SSL poort of je gebruikerswachtwoord. Dit komt blijkbaar door het gedeelde gebruik met de Spotnet 1.8 (1.8.4.2) versie. Als ik in 1.8 namelijk de SSL poort aanpas is dat in de 2.0 versie automagisch meegekomen :-)

Dus daar ligt in ieder geval nog wat (uitzoek) werk ;-)
Laatst gewijzigd door motto op 02 jun 2015, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.

martindebruin74
Usenet: eweka
Internet: ziggo/upc

Bericht door martindebruin74 »

ik heb 1.8.1 verwijderd omdat ik alleen die 2.0 gebruik. nu is alleen de download knop verdwenen en zie ik alleen een X-icoontje. komt dit door t verwijderen van 1.8.1?
ik kan wel gewoon normaal downloaden.

motto

Bericht door motto »

Is er toevallig iets gewijzigd met het aantal connecties dat wordt opgezet en/of wordt opengehouden? Ik krijg ineens veel meldingen in Newsleecher over too many connected hosts voor your user? En dat blijft maar aanhouden. Het heeft de schijn dat dit gerelateerd is aan de .89 build

Guillaumpie
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Leeftijd: 86
Contacteer:

Bericht door Guillaumpie »

motto schreef:Is er toevallig iets gewijzigd met het aantal connecties dat wordt opgezet en/of wordt opengehouden? Ik krijg ineens veel meldingen in Newsleecher over too many connected hosts voor your user? En dat blijft maar aanhouden. Het heeft de schijn dat dit gerelateerd is aan de .89 build
Vanmorgen nog 2 films geleeched en dat euvel komt bij mij niet voor. Ik gebruik ook NL. Misschien een andere oorzaak?
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!

cozy59
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo

Bericht door cozy59 »

Ik gebruik W8.1 en heb nu een paar maal geupdate via de auto update functie. Het valt mij op dat na de update er in het tegelscherm geen nieuwe tegel met juiste linkverwijzing aangemaakt wordt maar de oude blijft staan die naar de vorige versie verwijst die ook nog in de profielfolder staat (deze wordt dus niet opgeruimd). Wanneer je de PC dan herstart en je start Spotnet op, krijg je fouten (bv bij het openen van een spot).

whiteman

Bericht door whiteman »

Het is nog steeds een stuk trager dan de oude 1.8.1 versie.
In deze versie zitten natuurlijk wel mooie updates.
Deze versie blijft bij mij vaak hangen. Wordt dan gedeeltelijk zwart zie link van pic hieronder:
http://i.imgur.com/8qcesSf.png

Denk zelf dat er ook een mod systeem moet komen voor reacties. Weet dat ik ze kan blacklisten maar de rotte appels blijft op deze manier wel een stuk hoger.

BrunoBspot
Usenet: Easyusenet

Bericht door BrunoBspot »

Hallo,

ik sluit me helemaal aan bij Whiteman zijn reactie.

Op spotnet heb ik ook spot geopend genaamd "Nep QoQ ......" met de vraag of er een oplossing is voor alle die nep uploaders en irritante reclames!

Uit de reacties zeggen veel gebruik te maken van de blacklist optie.
Alleen kan er geen optie komen dat nickname maar eenmaal gebruikt kunnen worden?
Of dat deze vervelende personen op basis van hun IP een ban krijgen.

Misschien in de toekomst weer moderators op spotnet?

Spotnet blijft een leuk en makkelijk programma en hoop dat deze nog lang mag bestaan.

Succes ermee.

Groeten BrunoBspot :D

mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

De moderators zijn afgehaakt. Er worden geen moderator berichten meer gepost sinds 12 mei.
Wellicht wat te maken met de ontwikkeling van SPN V2 ?

whiteman

Bericht door whiteman »

mesa57 schreef:De moderators zijn afgehaakt. Er worden geen moderator berichten meer gepost sinds 12 mei.
Wellicht wat te maken met de ontwikkeling van SPN V2 ?
Geen idee wat er hier is gebeurd met mods of wat dan ook want kom hier maar zelden.
Maar als we alleen goede spots/reacties willen zal er grondig iets moeten veranderen. Nu gaat het KaZaA-achtige vormen aannemen waar alle software bijna een virus is. Natuurlijk vallen alle bekende maar ook minder bekende goede spotters/posters hier niet onder.

Zou het zelf fijn vinden als er dus een compleet nieuwe opzet zou komen waarin alles beter te modden is. Want op de zogenaamde rotte appels zitten we niet te wachten.

Weet niet of dit realiseerbaar is maar denk zelf aan bijvoorbeeld:
De een nieuwe spot/post eerst goedgekeurd moet worden door een mod. Wanneer een spotter/poster meerdere goede spots heeft gedaan wordt de controle er van af gehaald.
Bij reacties denk ik dan aan een soort forum dat te modereren is.
Voor beide zal dan uiteraard een login nodig zijn en vervalt de spotnet id (maar deze wisselt ook na een format of als je een nieuwe pc/laptop hebt). Het huidige id is dus niet echt veilig.

Het is maar een vlug bedacht idee en zou het zelf niet kunnen maken.

mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Spotnet is een decentraal systeem. Het is geen centraal gemodereert systeem, maar open voor iedereen. Met alle consequenties vandien. Het protocol wijzigen is lastig, want dan heb je een probleem met alle spotnet clients die niet van het nieuwe protocol gebruikt maken. Je dwingt dan iedereen naar een bepaalde versie toe. En dat kan ook niet de bedoeling zijn. Maar als je ideeën hebt : open een nieuw topic waar we die kunnen bespreken zou ik zeggen :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer