voorbeeld1.jpg
voorbeeld2 foutmelding.jpg
Welk spotX programma gebruik je?:
Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SnelNL
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avira
Met welk programma download je?:
Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 2dgn geleden toen ik bij een spot wat aanpassingen wilde maken door de link in de spot te openen in een externe browser, via menu "bewerken - instellingen"
Geef een beschrijving van je probleem: Omdat diegene de download niet beschikbaar stelt via de NZB downloadknop, maar via een link in de reacties eronder, wat voorheen wel altijd goed ging, de link opent zich in een tabbald binnen
spotnet, en na even wachten kom je dan automatisch terecht bij downloads en haalt hij de spot binnen,
Echter wilde ik dit een keertje anders doen door de link extern te openen in een browser en zo binnen te halen, maar dit werkte niet en dus wilde ik de instelling weer terug zetten, door het vinkje bij "links openen in externe browser" weer uit te zetten.
Echter nu doet hij niet wat hij voorheen wel deed link intern openen en daarna automatisch downloaden.
nu krijg ik de binsearch pagina te zien intern en als ik dan de bewuste download wil binnen halen krijg ik de melding "Error on file downloading. Empty response from NzbGet on append. please check NzbGet logs: C:\ProgramData\
Spotnet\Logs/nzbget.log to know the reason" echter dan geeft hij weer een andere fout melding dat hij dit niet op mijn pc kan vinden, als ik dan gewoon "C:\ProgramData\
Spotnet\Logs" krijg ik wel een aantal logs tee zien, maar daar kom ik nou ook niet wijs uit
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: ik heb geprobeerd om te zien of ik ergens iets gez=wijzigd heb , maar zover ik weet enkel dat ene vinkje bij "links openen in externe browser" verder niets.
hierna heb ik
spotnet nog eens opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.