(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

EnigmaNL
Answers: 0
Usenet: Astraweb
Internet: Fiber

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Bericht door EnigmaNL »

spotnet.update schreef:
EnigmaNL schreef:Hoe krijg ik dit werkend met mijn eigen Sabnzbd installatie? Bij de oude spotnet kon ik gewoon een xml bestand aanpassen en hem zo naar mijn eigen non-spotnet Sabnzbd installatie te verwijzen maar ik krijg het hier niet voor elkaar.

Ik heb een spotnet.exe.config gevonden waar ik het IP, port en API in kan vullen maar als ik dat doe start Spotnet niet meer op.
ik zal kijken wat ik kan doen voor een externe sabnzbd, in de tussentijd kan je misschien "Bewerken" > "Downloadknop" > "NZB Openen" en dan wel daarvoor nzb bestanden associëren met je eigen sabnzbd? (of is dat niet wat je wilt)

Ik heb het nu werkend gekregen. Als ik in het config bestand alleen de poort aanpas naar mijn eigen Sabnzbd installatie en de API key uitschakel in mijn Sabnzbd configuratie werkt het goed. Dit is alleen niet helemaal ideaal omdat het zonder API key niet helemaal veilig is maar het is wel een workaround.

Ik ben alleen bang dat het bij elke update verloren gaat omdat er bij een update een hele nieuwe directory gemaakt wordt met een nieuw config bestand.

In het config bestand staat deze regel:

Code: Selecteer alles

<setting name="SabAPI" serializeAs="String">
        <value />
Als ik daar mijn eigen API key invoer werkt het niet:

Code: Selecteer alles

<setting name="SabAPI" serializeAs="String">
        <value>12345678901234567890123456789012</value>
*in dit geval een nep API key uiteraard.

potlepel

Bericht door potlepel »

Poort 443 staat niet op "SSL" en Poort 80 wel, moet toch anders om zijn.

chocoprinsje
Usenet: eweka
Internet: upc

Bericht door chocoprinsje »

misschien een domme vraag maar nu kun je image opslaan
wordt ook netjes op het klembord geplakt
maar dan wil ik het ergens opslaan en er gebeurt niks
wat doe ik verkeerd ?

Ruudjuh1972

Bericht door Ruudjuh1972 »

Hier even nog een klein probleempje;

ps, als je de kollom van "omvang" hier neer zet in deze volgorde en vervolgens SN herstart staat deze dan plots tussen
"datum" en "leeftijd" in, kollomen na eigen indeling moet toch kunnen ? :crazy:

(Respect)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

retep
Leeftijd: 55

Bericht door retep »

ik heb de nieuwe spot-net geïnstalleerd, maar als ik de nieuwe spotnet opstart zegt ie onder in beeld, spots database is up- to-date (geen nieuwe spots gevonden).

hij vind dus geen nieuws spots, maar als ik vervolgens nog de oude versie opstart, sluit automatische de nieuwe en als ik daarna weer de nieuwe opstart komen de nieuwe spots wel in het overzicht te staan, hij lijkt dus op een of andere manier de spots bij de oude versie weg te halen ????

Echte_Lampie
Usenet: supernews
Internet: Ziggo

Bericht door Echte_Lampie »

Ik heb spotnet 2.0 maar de setup doet het niet. Krijg meteen een foutmelding neem contact op met de auteurs.

ErrorLog:

Program: Starting Squirrel Updater: --install .
Program: Starting install, writing to C:\Users\Rinaldo\AppData\Local\SquirrelTemp
CheckForUpdateImpl: Failed to load local releases, starting from scratch: System.IO.FileNotFoundException: Kan bestand C:\Users\Rinaldo\AppData\Local\Spotnet\packages\RELEASES niet vinden.
Bestandsnaam: C:\Users\Rinaldo\AppData\Local\Spotnet\packages\RELEASES
bij System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
bij System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
bij System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share)
bij Squirrel.Utility.LoadLocalReleases(String localReleaseFile)
bij Squirrel.UpdateManager.CheckForUpdateImpl.<CheckForUpdate>d__28.MoveNext()
CheckForUpdateImpl: Reading RELEASES file from C:\Users\Rinaldo\AppData\Local\SquirrelTemp
CheckForUpdateImpl: First run or local directory is corrupt, starting from scratch
ApplyReleasesImpl: Found partially applied release folder, killing it: C:\Users\Rinaldo\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.102
ApplyReleasesImpl: Writing files to app directory: C:\Users\Rinaldo\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.102
IEnableLogger: Failed to update local releases file: System.Exception: %TEMP% isn't defined, go set it
bij Squirrel.Utility.WithTempFile(String& path)
bij Squirrel.ReleaseEntry.BuildReleasesFile(String releasePackagesDir)
bij Squirrel.UpdateManager.ApplyReleasesImpl.<updateLocalReleasesFile>b__ec()
bij System.Threading.Tasks.Task`1.InnerInvoke()
bij System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- Einde van stacktracering vanaf vorige locatie waar uitzondering is opgetreden ---
bij System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.ThrowForNonSuccess(Task task)
bij System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
bij Squirrel.UpdateManager.ApplyReleasesImpl.<updateLocalReleasesFile>d__ed.MoveNext()
--- Einde van stacktracering vanaf vorige locatie waar uitzondering is opgetreden ---
bij System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.ThrowForNonSuccess(Task task)
bij System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
bij Squirrel.Utility.<LogIfThrows>d__54`1.MoveNext()

Als ADMIN opgestrt maar hetzelfde probleem

UsenetDude
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Contacteer:

Bericht door UsenetDude »

Is een stukie beter dan spotnet alleen jammer van de spam die mee wordt verzonden. Ik snap dat je wat reclame wilt maken maar kan dat niet wat minder? De eerst 3 reacties ofzo en dat hij daarna dit niet meer doet.

Deze reactie is geplaatst via Spotnet 2.0, deze kan worden gedownload via: http://spotnet.tk/
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch

toja
Usenet: usenet
Internet: xs4all

Bericht door toja »

dat kun je toch eenvoudig zelf uitzetten in de settings??? en jij maakt zelf ook irritante reclame, dus ik vind dat je niet moet zeuren, punt.

Harper
Moderator Team Lid

Bericht door Harper »

toja schreef:dat kun je toch eenvoudig zelf uitzetten in de settings??? en jij maakt zelf ook irritante reclame, dus ik vind dat je niet moet zeuren, punt.
Natuurlijk is dat uit te zetten, alleen..... de gebruikers van spotnet 2 zien deze spam zelf niet. Dus zullen ze hem ook niet uitzetten
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml

toja
Usenet: usenet
Internet: xs4all

Bericht door toja »

ik zie het ook niet, maar ik heb nauwgezet de settings nagelopen en het leek veel op die vervelende avg-spam, dus ik heb het uitgevinkt...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer