steeds minder spots

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

stoledo
Answers: 0
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Re: steeds minder spots

Bericht door stoledo »

tjo32 schreef:Hier hetzelfde, geen nieuwe spots sinds vannacht...
Dit topic ff doorlezen. dan vindt je vanzelf de oplossing.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Koekie2
Usenet: XSnews
Internet: UPC

Bericht door Koekie2 »

stoledo schreef:
tjo32 schreef:Hier hetzelfde, geen nieuwe spots sinds vannacht...
Dit topic ff doorlezen. dan vindt je vanzelf de oplossing.
Ik noem dat geen oplossing maar symptoombestrijding. Beter dan niks natuurlijk, maar ik hoop toch op een echte oplossing binnenkort :think:

stoledo

Bericht door stoledo »

Dat zal zeker, maar voorlopig kun je zo wel weer downloaden. Het zou best eens kunnen dat vanavond of morgen een nieuwe update van spotnet komt.

Vergeet niet dat de makers ervan hiervoor geen cent betaald krijgen en dit in hun vrije tijd moeten doen. Daar moeten we respect voor hebben.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

steuf
Usenet: powernews
Internet: tele2

Bericht door steuf »

Hier dus ook hetzelfde, wordt er steeds onprettiger van, van al die problemen . Minder spots, lang laden, geen reacties te zien!!!!!! Wat moeten we ermee. Wachten, wachten op een nieuwe versie??

stoledo

Bericht door stoledo »

Dit topic ff doorlezen voor een tijdelijke oplossing en verder afwachten op een nieuwe update. Zal misschien dit weekend wel komen.

En vergeet niet dat spotnet nog in een redelijk prille fase zit en dat de ontwikkelaar dit allemaal in z'n vrije tijd moet doen.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

steuf
Usenet: powernews
Internet: tele2

Bericht door steuf »

stoledo schreef:Dit topic ff doorlezen voor een tijdelijke oplossing en verder afwachten op een nieuwe update. Zal misschien dit weekend wel komen.

En vergeet niet dat spotnet nog in een redelijk prille fase zit en dat de ontwikkelaar dit allemaal in z'n vrije tijd moet doen.
Heb er ook alle, alle begip voor, absoluut. Is alleen niet prettig zo. Maar zal ook zeker in de toekomst allemaal beter worden. Wacht lekker af.

stoledo

Bericht door stoledo »

steuf schreef:
stoledo schreef:Dit topic ff doorlezen voor een tijdelijke oplossing en verder afwachten op een nieuwe update. Zal misschien dit weekend wel komen.

Heb er ook alle, alle begip voor, absoluut. Is alleen niet prettig zo. Maar zal ook zeker in de toekomst allemaal beter worden. Wacht lekker af.
;) Ik heb dat zelf ook af en toe. we zijn nou eenmaal gewend dat iets gewoon direct moet werken en als het niet helemaal naar behoren werkt, beginnen we meteen te schelden. Maar als ik dan denk hoeveel werk er door iemand hier in wordt gestoken, in z'n vrije tijd nog wel, dan denk ik bij mezelf "gewoon rustig blijven en afwachten". :D

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Koekie2
Usenet: XSnews
Internet: UPC

Bericht door Koekie2 »

Wat ik alleen niet snap is dat dit probleem er "ineens" is? Hoe kan dit nou verholpen worden door een nieuwe versie als deze het eerst wel gewoon deed?

stoledo

Bericht door stoledo »

Heeft te maken met de usenetproviders.

Easyusenet bijvoorbeeld gaat bij de headers maar terug tot 211 dagen, terwijl je wel spots van ouder dan 500 dagen makkelijk kan binnenhalen. En toenstraks las ik bij iemand dat die een mailtje van XSNews had gehad dat er problemen waren met de headers en dat dit z.s.m. werd opgelost.

het probleem ligt dus niet altijd bij spotnet ;)

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

scharrelaar

Bericht door scharrelaar »

Okay en wat als ik terug ga naar 1.56? Doet dan alles het gewoon? :geek:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer