@parem2:
Veel fouten en problemen met Spot-net heb ik in het verleden opgelost door via: conf.scherm --> Programma's--> verwijderen (Spot-Net).
Daarna in ProgrammaData de map Spotnet--> verwijderen Spot-net met de hoogste versie downloaden en installeren.
Deze melding die je beschrijft heb ik tot op heden nog nooit gehad, bij de diverse Sport-net versies.
Ik hoop dat je dit soelaas biedt.
Als dit lukt dan zal waarschijnlijk door het e.e.a. je ProgrammaData-file (Spot-net) "vervuild" zijn geraakt.
Greetings,
HAWjunior4
HAWjunior4 schreef:@parem2:
Veel fouten en problemen met Spot-net heb ik in het verleden opgelost door via: conf.scherm --> Programma's--> verwijderen (Spot-Net).
Daarna in ProgrammaData de map Spotnet--> verwijderen Spot-net met de hoogste versie downloaden en installeren.
Deze melding die je beschrijft heb ik tot op heden nog nooit gehad, bij de diverse Sport-net versies.
Ik hoop dat je dit soelaas biedt.
Als dit lukt dan zal waarschijnlijk door het e.e.a. je ProgrammaData-file (Spot-net) "vervuild" zijn geraakt.
Greetings,
HAWjunior4
Al gedaan blijft melding geven, wordt er helemaal gek van, ik zal waarschijnlijk de enige straks zijn waar het niet meer werkt zucht
Krijg nog steeds deze melding
abort due to constrain violation contraint failed
wie o wie kan me helpen.
gr perem2
Ik dus helaas ook.
Met de cambrium als header krijg in geen nieuwe spots en verdwijnt er telkens 1. Met xsnews als header krijg ik bovenstaande foutmelding.
Is dit nu een lokaal spotnet probleem of xsnews dat niet lekker loopt ? Beter nog hoe krijg ik het weer goed ?
Ik heb EasyUsenet, Spotnet helemaal verwijderd ook de verborgen mappen ect. daarna opnieuw geïnstalleerd vervolgens nieuwe Spotnet database gedownload knippen plakken en alles werkt bij mij weer naar behoren. Af en toe nog een time out maar een kleinigheidje hou je toch.
mm hier zojuist enkel de DB volledig verwijderd en opnieuw gestart. xsnews als header. Haal 188.00 spot binnen en het werkt allemaal weer!
Nu nog even een goed werkende volledig DB vinden (had er 378.000)
Het lijkt er dus op dat er enkel iets mis was in mijn DB bestand. Geen idee wat maar wellicht dat het bij andere ook werkt op deze manier (versie 1.7.1 werkt bij mij het snelste / beste)
zojuist de eweka DB gepakt en nu werkt alles weer goed. Heb totaal wel 1000 spotminder maar ach
Laatst gewijzigd door StuiTeRr op 20 mar 2011, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.