gerstr schreef:@cisca: kun je eens het volgende doen:
spotnet afsluiten
hernoem c:\programdata\spotnet c:\programdata\spotnet.bck
start spotnet
vul je powernews gegevens in
laat spotnet bijwerken
en zet de optie 'automatisch bijwerken bij opstarten' af
laat je even weten?
@stev7570: kun jij dit ook doen, maar dan met je eigen payserver?
presies zo als boven staande staat alleen als ik dus spotnet opstart en ik vul mijn gegevens in van 2 day en druk op bijwerken gebeurt er nog niets geennieuwespots te zien
ik heb zelf ff naar dat bestand gekeken nu bleek dat bij de headers een andere server stond die er eerst niet stond dit heb ik weg gehaald en vervolgens spotnet op nieuwe gestart en toen werkte het wel. ps ik heb een vinkje gezet bij alleen lezen voor het server bestand.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.