Sorry voor de late reactie. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Wat doe ik nou fout? Ik ga naar programdata\spotnet. Krijg dan allemaal verschillende bestandjes. Vb. Bck bestand, xml betand, spotsbestand enz.
Je moet de map Spotnet wijzigen van naam. Dus je gaat naar C:\Programdata en daar rechtsklik je op de map spotnet. Dan kies je voor naam wijzigen. De map noem je dan dus spotnet.bck
Daarna start je spotnet opnieuw op en dan gaat spotnet een nieuwe database opbouwen.
Laat even weten of dit wel duidelijk is.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Nou krijg gewoon niet dat erbij staat hernoemen. Ik baal ervan dat me dat niet lukt. Op zich zal het wel makkelijk zijn maar ik zie dat even niet schijnbaar.
Als je 2 keer achter elkaar op de naam van de map klikt (dus niet dubbelklikken, maar iets meer tijd tussen de klikken). Kun je dan ook niet de naam wijzigen?
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
het probleem Cisca is dat je al in de folder zit die je eigenlijk moet hernoemen, dus 1 klik te ver.
Je moet dus gaan naar C:\Programdata en daarin staat je folder Spotnet
dan klik je op spotnet 1 keer (niet dubbelklik!)
en klik op je rechtermuisknop en daar zie je de optie 'Naam Wijzigen'
die klik je aan en je tikt dan vervolgens achter de bestaande naam '.bck'
Ik krijg dus ook geennieuwespots meer sinds woensdag 23/03 ook bij download2 day, nee heb geen vinkje staan bij database hij update wel maar ik zie ze gewoon niet krijg ook geen foutmelding du.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.