Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem: Geen antwoord gegeven
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Hallo
Ik ben hier nieuw sinds vandaag en ik zit sinds een paar maanden op spotnet, voornamelijk om epub, mp3 en films te downloaden. Ik ben echt compleet een leek op dit gebied en veel termen die ik hier voorbij zie komen zijn compleet abracadabra voor mij.......

Epub en muziek lukt allemaal wel, ook het branden en overzetten op mijn telefoon, geen probleem.
Maar goed, ik zal proberen om zo duidelijk mogelijk mijn probleem uit te leggen:
ik heb nu al een aantal films gedownload, het was voor mij eerst een hele puzzel om uit te zoeken wat voor soort bestanden ik nou moest downloaden, maar goed, na wat googlen weet ik nu dat ik dvd5 bestanden moet downloaden.
Ik weet nu ook dat ik de VIDEO_TS en AUDIO_TS bestanden moet branden, was ook een heeeel gepuzzel voordat ik daar achter was, na veeeel mislukte pogingen........
Nu had ik een film gedownload die alleen maar RAR bestanden bevat, wat nu? Hoe krijg ik dit gebrand op een dvd'tje en hoe kan ik dit bekijken op mijn computer, dat doe ik dus ook wel eens.
Alvast bedankt, groetjes van Jet