Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: tweaknews Welke Internet Provider heb je?: tweak Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset Met welk programma download je?: grabit Wanneer begon je probleem?: update 1.8.0 naar 1.8.1 Geef een beschrijving van je probleem: fout tijdens het ophalen van de headers:
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: tweaknews
Welke Internet Provider heb je?: tweak
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: MS Essentials
Met welk programma download je?: nzbget
Wanneer begon je probleem?: na vrijdag 9:16 geen update meer opgehaald, vanavond problemen
Geef een beschrijving van je probleem: fout tijdens het ophalen van de headers: Socket closed (954)
Dus bijna dezelfde configuratie als propke met zelfde probleem. Heb het vermoeden dat het iets bij Tweak is, ik heb nl. ook even met Spotgrit geprobeerd headers binnen te halen, maar daar krijg ik weliswaar geen foutmeldng, maar ook geen headers binnen.
Dat is mooi!
cool_mod_e, bedankt voor het delen van deze oplossing!
sh211618, zou jij dit ook willen testen of het instellen van "news.tweakdsl.nl" ipv "news.tweaknews.nl" voor jou ook de oplossing is?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.