
Spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 05 okt 2011, 08:05
- Usenet: newsxs
- Internet: online
Spotnet werkt niet meer bij
mijn database werd ook iedere keer opnieuw geladen en nu komt de database ineens niet verder dan afgelopen donderdag

titel aangepast en tag toegevoegd
- MariaK
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Spotnet werkt niet meer bij
Hoi dEnzer,
Je database wordt niet meer bijgewerkt?
Zou je de srt http://www.spot-net.nl/support/srt/ willen invullen, dan gaan we even met je meekijken wat het probleem zou kunnen zijn...
Dank je wel!!
Je database wordt niet meer bijgewerkt?

Zou je de srt http://www.spot-net.nl/support/srt/ willen invullen, dan gaan we even met je meekijken wat het probleem zou kunnen zijn...
Dank je wel!!

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Re: Spotnet werkt niet meer bij
Dat probleem heb ik dus ook, de ene keer dan gaat het wel en dan ineens moet spotnet iets van 50.000 nieuwe spots downloaden daarna heb ik dus 2 keer zoveel spots staan in de database volgens de gegeven rechts boven.
(nu heb ik 1.414.751 spots)
Ik heb versie 1.7.5 over 1.7.6 gezet en het werkt weer maar die vele spots blijven staan.
denk dat ik spotnet maar even helemaal verwijder en dan opnieuw installeer. kijken of dat beter werkt
Wat ik ook vreemd vind is dat Spotgrit het dan ook niet meer goed doet (haalt geen nieuwe spots meer op.
maar wanneer Spotnet het weer doet dan doet Spotgrit het ook weer
(nu heb ik 1.414.751 spots)
Ik heb versie 1.7.5 over 1.7.6 gezet en het werkt weer maar die vele spots blijven staan.
denk dat ik spotnet maar even helemaal verwijder en dan opnieuw installeer. kijken of dat beter werkt
Wat ik ook vreemd vind is dat Spotgrit het dan ook niet meer goed doet (haalt geen nieuwe spots meer op.
maar wanneer Spotnet het weer doet dan doet Spotgrit het ook weer
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 sep 2011, 10:07
- Usenet: newsxs
- Internet: ziggo
database valt terug naar donderdag 29 Sept
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: zondag 2 oktober
Geef een beschrijving van je probleem: complete database ophalen hij gaat dan terug naar vorige week donderdag. dit gebeurd dus steeds ,spotnet opnieuw opstarten, dan krijg je een dubbele database en werkt en gaat hij weer terug naar donderdag
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: newsxs
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: zondag 2 oktober
Geef een beschrijving van je probleem: complete database ophalen hij gaat dan terug naar vorige week donderdag. dit gebeurd dus steeds ,spotnet opnieuw opstarten, dan krijg je een dubbele database en werkt en gaat hij weer terug naar donderdag
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader2.newsxs.nl" Username="xxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader2.newsxs.nl" Username="xxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="38" />
<Server Type="Uploads" Server="reader2.newsxs.nl" Username="xxxxxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
samengevoegd
- MariaK
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Spotnet werkt niet meer bij
Hier heb ik dit probleem ook (met LightningUsenet). Er zijn nu al verschillende topics die volgens mij allemaal met elkaar te maken hebben (viewtopic.php?f=3&t=4205 en viewtopic.php?f=3&t=4215). Het lijkt erop alsof dit een gevolg is van de recente uitspraak van Brein. Alle resellers van News-service Europe hebben dit probleem volgens mij.
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Spotnet werkt niet meer bij
De laatste reactie in dit topic is minstens 5 dagen oud.
Om dit forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot
Heropenen? Geen probleem, stuur een PB!
Om dit forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot

Heropenen? Geen probleem, stuur een PB!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================