Spotnet ID

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
SpionWeb
Answers: 0

Spotnet ID

Bericht door SpionWeb »

Beste,

Ik vroeg me af hoe ik na een herinstallatie van windows me oude spotnet ID kan terug halen en waar dit ID op is gebasseerd.
Want sinds ik windows opnieuw heb geherinstalleerd heb ik een nieuw spotnet ID...
Weet iemand waar ik dit kan vinden?

SpionWeb

Ypsos
Moderator Team Lid

Re: Spotnet ID

Bericht door Ypsos »

SpionWeb schreef:Beste,
Ik vroeg me af hoe ik na een herinstallatie van windows me oude spotnet ID kan terug halen
Recovery software: Active@, PCRecovery FileRestore Professional enz.
voorbeeld Active@:
Active@ File Recovery for Windows provides the ability to effectively recover data as a result of having been accidentally deleted, formatted or otherwise lost.
Voorbeeld PCRecovery FileRestore Professional:
Recover deleted files, recover deleted files over a network, undelete files, recover lost files, recover deleted pictures, recover deleted partitions, repair corrupt partitions. All of our products are free to download and try. Fast, secure, award winning software.
er mogen hier geen links worden geplaatst, maar er is genoeg te vinden

Opmerking:
De kans is klein dat de "data" wordt terug gevonden als de betreffende partitie / drive meerde keren is overschreven
SpionWeb schreef:waar dit ID op is gebasseerd.
keys.xml
SpionWeb schreef:Weet iemand waar ik dit kan vinden?
keys.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\

Als je een backup maakt van Spotnet AppData (w.o. keys.xml) en later terug zet op je (nieuwe) computer behoudt je gewoon je oude Spotnet ID.

Handige tool hier voor downloads.php?view=detail&df_id=31
Vista / Win 7 gebruikers zie ook het Leesmij.rtf document
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Topicstarter
SpionWeb

Bericht door SpionWeb »

Als je een backup maakt van Spotnet AppData (w.o. keys.xml) en later terug zet op je (nieuwe) computer behoudt je gewoon je oude Spotnet ID.
Dat is dan maar voor de volgende keer. volgens mij had ik deze ook terug gezet. maar maakt niet uit.
Ik maak er dan maar alvast een backup van voor de volgende keer.

Topicstarter
SpionWeb

Bericht door SpionWeb »

Ik heb me PC weer eens geherinstalleerd (op een nieuwe disk) en heb het Keys.xml bestand terug geplaatst maar dit was geen succes en heb weer een nieuw ID.

TheGreatGonzales

Bericht door TheGreatGonzales »

Ik weet niet zeker of de TS nog een antwoord nodig heeft, maar ik heb over dit onderwerp wel iets nuttigs te melden dus ik post het toch maar. Je ID is inderdaad gebaseerd op je public key, echter wordt deze (in versie 1.7.6 in elk geval) niet opgeslagen in keys.xml. Het keypair van de gebruiker wordt opgeslagen in een Microsoft keystore. De fysieke locatie hiervan is de map %AppData%\Microsoft\Crypto\RSA. Waarschijnlijk zijn hier meerdere submappen en bestanden aanwezig; als je een van de sleutelbestanden opent in een tekstverwerker en je ziet tussen de vreemde tekens ergens "Spotnet" staan weet je dat je de goede hebt. Over de indeling en werking van deze bestanden kan ik niet veel vinden, en ik zou dus ook niet weten in hoeverre ze uitwisselbaar zijn met andere computers. Het is dus mogelijk dat het niet zo eenvoudig is, maar het zou ook prima kunnen dat je het Spotnet-sleutelbestand gewoon kunt "klonen" naar een andere computer.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer