programma start niet
Moderator: Moderator Team
-
programma start niet
Zojuist Spotnet 1.5.60 geinstalleerd onder w7 64 bits.
Aangegeven dat het in adminmodus moet starten.
Zodra ik het programma start vraagt ie wel om de bevestiging om het te starten maar als ik dat bevestig gebeurd er verder niets. Ja een wachtsymbooltje dat W7 bezig is maar verder niets.
Ik had dat probleem ook met FTD en kreeg enkel OPENFTD zichtbaar.
Wie helpt me met de oplossing om Spotnet gewoon te kunnen starten?
Aangegeven dat het in adminmodus moet starten.
Zodra ik het programma start vraagt ie wel om de bevestiging om het te starten maar als ik dat bevestig gebeurd er verder niets. Ja een wachtsymbooltje dat W7 bezig is maar verder niets.
Ik had dat probleem ook met FTD en kreeg enkel OPENFTD zichtbaar.
Wie helpt me met de oplossing om Spotnet gewoon te kunnen starten?
-
Re: programma start niet
Kijk eens bij procesbeheer, of spotnet daar wel tussen staat?
You've ADSL? I've ADHD, that's faster!
-
Staat er niet tussen, W7 lijkt hem in het geheel niet te starten.Avhc schreef:Kijk eens bij procesbeheer, of spotnet daar wel tussen staat?
start eens gewoon echt als administrator en niet vanuit een gebruiker in de admin modus
-
Helaas. Ik ben administrator van deze pc. Het enige verschil met in eigenschappen als administrator uitvoeren aanvinken is dat hij dan bevestiging vraagt om veranderingen aan te mogen brengen als ie start.gerstr schreef:start eens gewoon echt als administrator en niet vanuit een gebruiker in de admin modus
Zet ik het in eigenschappen uit dan geeft ie enkel die waarschuwing niet. Geeft wel mijn wachtsymbool dat ie bezig is maar start het prog niet.
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
Soms laat hij het niet zien bij taakbeheer, als je dan weer taakbeheer opstart staat hij er wel tussen, hier draait hij soepel op win7 64bits met een gewone installatie.
-
Helaas gaat ook die vlieger bij mij niet op. Heb trouwens een officiele W7 installatie (voor het geval iemand zich dat zou afvragen) en SABnzb en Eweka doen hun werk prima.Mickroz schreef:Soms laat hij het niet zien bij taakbeheer, als je dan weer taakbeheer opstart staat hij er wel tussen, hier draait hij soepel op win7 64bits met een gewone installatie.
-
Ben verder wezen zoeken en heb de volgende oplossingen al geprobeert:
Toevoegen en toestaan aan de firewall
Uitvoeren in diverse compatibiliteitsmodussen
Uitvoeren als administrator
inloggen als admin en uitvoeren.
apart rechten als gebruiker voor enkel spotnet toevoegen.
Nog steeds een helaas op all the above.
Toevoegen en toestaan aan de firewall
Uitvoeren in diverse compatibiliteitsmodussen
Uitvoeren als administrator
inloggen als admin en uitvoeren.
apart rechten als gebruiker voor enkel spotnet toevoegen.
Nog steeds een helaas op all the above.
andere gebruikers hebben het wel aan de praat gekregen, dus dat gaat bij jullie toch ook lukken.
wat ik heb gelezen is dat het lijkt dat er verschillende versies van Spotnet 1.56 downloads lijken te zijn. Zorg dat je de goede te pakken heb/download voordat we starten;
Het volgende doen we allemaal als administrator:
-We deinstalleren de huidige versie van Spotnet en checken handmatig of Spotnet folders (c:\Program Files\spotnet en c:\ProgramData\Spotnet) ook echt weg zijn cq. hernoemd zijn (als je backup wilt)
-We checken of .Net 4 is geinstalleerd en zonodig installeren we deze opnieuw om zeker te zijn
-We restarten de computer
-Installeren spotnet - als admin
-checken of spotnet nu wil opstarten - als admin
wat ik heb gelezen is dat het lijkt dat er verschillende versies van Spotnet 1.56 downloads lijken te zijn. Zorg dat je de goede te pakken heb/download voordat we starten;
-We deinstalleren de huidige versie van Spotnet en checken handmatig of Spotnet folders (c:\Program Files\spotnet en c:\ProgramData\Spotnet) ook echt weg zijn cq. hernoemd zijn (als je backup wilt)
-We checken of .Net 4 is geinstalleerd en zonodig installeren we deze opnieuw om zeker te zijn
-
Gerst bedankt na je tips PLUS alvorens door te starten alle updates gezocht te hebben (waaronder een sp1 voor W7) draait Spotnet nu wel.gerstr schreef:andere gebruikers hebben het wel aan de praat gekregen, dus dat gaat bij jullie toch ook lukken.
Mijn dank is groot.
F