downloaden maar niks vernieuwen

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
treintje
Answers: 0
Internet: xs4all.nl

downloaden maar niks vernieuwen

Bericht door treintje »

Wanneer ik spotnet steeds opnieuw start gaat hij alle handelingen doen zoals altijd voorheen..... spots ophalen, handtekeningen, commentaar enz........ maar als hij dan het beeld opbouwt zijn er geen nieuwe spots zichtbaar. Hij blijft zijn spots laten zien tot vorige week donderdag. Geprobeerd te vernieuwen, opnieuw opgestart maar niets helpt. Heeft iemand ook deze ervaring en een eventuele oplossing?

rokiraley04
Usenet: powernews
Internet: kpn

Re: downloaden maar niks vernieuwen

Bericht door rokiraley04 »

Ik heb precies hetzelfde ik gebruik powernews had nooit geen last maar is nu heel traag met alles ophalen en als hij dan klaar is zijn de laatste spots van vanmiddag half 2.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

@treintje: Dit klopt. Stel news.xs4all.nl in als de header server.
Gebruik de servers.xml uit dit bericht.

@rokiraley04: XS News (welke Powernews ook gebruikt) had gister een header probleem.
Blijkbaar is het nog niet volledig opgelost. In free.pt (spots) staan geen nieuwe headers.
In free.usenet (reacties) wel. Beste kan je op de statuspagina van Powernews kijken en hun een bericht sturen.

Gebruik anders als (tijdelijke) oplossing één van de "Andere oplossingen" uit dit bericht.

rokiraley04
Usenet: powernews
Internet: kpn

Bericht door rokiraley04 »

nou ik heb gekken op de powernews site en bij de statussen maar er was een storing op 14 april en vandaag niet hoor ik had daar ook al mail naartoe gestuurd maar er is bij powernews niks aan de hand

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Feit is dat er geen nieuwe headers zichtbaar zijn in free.pt.
Hierdoor zijn er geen nieuwe spots zichtbaar in Spotnet/SpotLite/Spotweb.

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Ik heb zelf ook powernews en ik had wel degelijke problemen met de headers de afgelopen twee dagen. Dat gebeurt overigens wel vaker en wordt ook niet altijd gemeld in de status. Meestal duurt het ook maar heel even, dus dan is het al weer opgelost voordat iemand er last van krijgt. De afgelopen dagen is het allemaal een stuk instabieler (geweest). Heel vervelend dat Powernews daar geen melding van maakt, dat zou het voor iedereen een stuk makkelijker maken. Vanochtend loopt alles hier weer als een trein en we hopen maar dat het allemaal zo blijft.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

breaker
Internet: ziggo

Bericht door breaker »

het is raar dat de spotnet versie 1.5 wel gewoon fijn werkt oke hij wil geen reacties goed laden en doet dit steeds opnieuw als hij op 100% komt maar verder werkt het goed
waarom de 1.7.4. niet terugbrengen naar de toestand van versie 1.5 die met mijn newsserver budgednews gewoon de spots ophaalt
de 1.7.4 werkt voor geen meter en na 74000 spots gevonden( waarna melding bovenaan geen spots gevonden) en 60000 en meer reacties niks nada geen spots..... pak ik dan de 1.5 versie hup nieuwe spots .... tot heden....
dus wie o wie pakt de 1,5 versie en gaat die gewoon verbeteren geen sabnzb.exe gedonder enz....
want nu zijn er velen die er geen moer mee kunnen...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer