Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo Welke Internet Provider heb je?: Ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda Met welk programma download je?: Spot-Net Wanneer begon je probleem?: direct vanaf het begin Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik bij het downloaden aankom krijg ik de melding: fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: De Fora van Spotnet afgezocht en gezien dat iemand anders ook hetzelfde probleem had waar Panda mogelijk de oorzaak van is. Schone installatie: Ja XML bestand.:
Het lijkt erop dat het probleem bij Panda bekend was, heb een reactie gepost op het Panda forum en had binnen 24 uur een hotfix die het probleem oploste.
Dus als mensen nog problemen hebben, even via het panda forum op de hotfix klikken.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: eweka Welke Internet Provider heb je?: Ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda Internet Security 2012 Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven Wanneer begon je probleem?:
Enkele dagen geleden kreeg ik de melding "fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Ik heb hier toen over gelezen op het forum maar kwam er niet uit.
Daarna heb ik een schone installie gemaakt.
Nu krijg ik de foutmelding "Unable to connect to remote server"
Ook hier heb op gezocht op het forum zonder resultaat.
Geef een beschrijving van je probleem: zie bovenstaand verhaal XML bestand.:
ReMarcable,
Panda Antivirus is de oorzaak van de eerste foutmelding.
Zie dit topic, met een link naar de hotfix van Panda. fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile"
Heb je na het installeren van deze hotfix nog steeds de tweede foutmelding?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.