Ik had dit probleem ook, hoe denk je dat ik anders aan die screenshots kom.Ruudjuh1972 schreef:Heb je toch niet opgelost?
Probleem van [TS]-cats is opgelost >>> http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... =20#p57538
tja, hoe kan ik nou support geven als je verkeerde informatie doorgeeft.Ruudje schreef:heb het zelfde probleem Ypsos maar niets helpt wat jij beschreef.
Wat zou volgens jou dan de doorslag moeten geven om deze melding weg te krijgen
Aan het screenshot zie ik dat je Win 7 SP1 en IE 11.0.9600.17280 draait.
Je bent toch al lekker bezig geweest, je zou ook IE11 kunnen verwijderen, IE11 is als Windows Update geïnstalleerd.
Ga naar het Configuratiescherm /Programma's en onderdelen
Geïnstalleerde updates weergeven

Internet Explorer 11 verwijderen

Computer opnieuw opstarten.
Nu heb je weer IE10
Zorg ervoor dat IE11(voorlopig) niet weer automatisch wordt geïnstalleerd.
(de procedure ken je van KB2977629)
In de tussentijd kun je voor een andere browser kiezen, alternatieven Chrome of Firefox of IE10 als standaard browser gebruiken.
Niet getest, maar het proberen waard.