Spotnet werkt niet meer

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Ruudjuh1972
Answers: 0

Re: Spotnet werkt niet meer

Bericht door Ruudjuh1972 »

ja, foutmodule ieframe.dll klopt,,,elke keer dat spotnet wegvalt geeft hij bij de probleemoplossingen deze melding weer.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 sep 2014, 16:30] --

nou ook geen succes,,update van IE beveiligingsupdate verwijderd en later verborgen pc opnieuw gestart daarna IE herstellen gedaan vervolgens opnieuw opgestart,,,geen resultaat spotnet blijft na een aantal klikken op spots wegvallen met de melding "Spotnet werkt niet meer...etc"

zit hem dus niet in deze update KB2977629, kunnen we weer rustig installeren. :)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 sep 2014, 16:32] --

Ypsos,, is het noodzakelijk dat Spotnet daarna ook weer opnieuw moet worden geinstalleerd ?

Topicstarter
Marinier
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Bericht door Marinier »

Eerst alles van spotnet verwijderd ging goed, toen opnieuw geinstalleerd.
Hij haalde gelijk de spots binnen ,ging goed.
Opslaan van de spots ging ook goed. Bij het zoeken naar reacties ging het fout en kreeg toen hij alle reacties bijna binnen had de volgende error - Er is een uitzondering opgetreden van het type systeem. out of memory exception -
Klikte dan op okay, waarna alle spots verschenen heb toen ook een film kunnen downloaden zonder problemen.
Heb toen ook de functie reactie binnenhalen uitgevinkt.
Heb toen ter controle spotnet weer opnieuw opgestart en begon gelijk weer reacties binnen te halen.
Kreeg toen de error - insert comments malloc()failed out of memory - daarna gelijk de error - spotnet werkt niet meer.

Ik gebruik IE 11
Knipsel.PNG
IEframe.dll is bij mij niet zichtbaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Ruudje, dank je voor het testen :clap:
Ruudjuh1972 schreef:is het noodzakelijk dat Spotnet daarna ook weer opnieuw moet worden geinstalleerd ?
Nee, Spotnet niet gaan verwijderen, je maakt de kans op meer fouten alleen maar nog groter (Out of Memory).
De fout zit in het openen/sluiten van Spots, een Spotnet-component maakt gebruik van MS internet Explorer voor het renderen van de spotinfo. SpotLite heeft een eigen browser en is niet afhankelijk van IE voor het openen van spots.

Heb je nog wat systeem specificaties?
Besturing systeem
versie van het besturingssysteem (x64 of x32)
versie Internet Explorer

______________________________________________________________________________________________

@Marinier: Bedank voor je bericht, Spotnet niet gaan verwijderen, zie bericht hierboven.
"insert comments malloc()failed out of memory" zie: Out of Memory exception: - oplossing

In de tussentijd ga ik de hotfixes nalopen van (jouw) het screenshot.
Marinier schreef:IEframe.dll is bij mij niet zichtbaar
Welke fout melding heb jij bij APPCRASH?

zie vorig screenshot:
Details van probleem weergeven

Edit;
in het screenshot zie ik KB2977629, heb je deze update weer hersteld?
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Ruudjuh1972

windows 7 32bits met IE 7

Ik heb zojuist alle updates van 10 september verwijderd, pc opnieuw gestart, toen alle updates verborgen gezet.
Heb Spotnet wel helemaal verwijderd met removal tool afkomstig van spotnet want die jij aangaf doet niets.
Daarna pc opnieuw gestart, spotnet opnieuw geinstalleerd,,,en je voelt de bui al hangen geen succes..:(

Iemand nog een idee? oplossing?,,help!

beste manier is dus nog om tenminste één post open te laten staan,,dat werkt tot op heden goed.

groeten Ruud

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 sep 2014, 19:23] --

win 7 Home premium sp2 32 bit met IE7 :)

Topicstarter
Marinier

Bericht door Marinier »

Heb hem nu diverse malen opgestart, haalt geen reacties meer op, dit had ik uitgevinkt, heb van alles gedownload.
Krijg geen error en alles lijkt normaal te functioneren.

Ruudjuh1972

@ Marinier,,,klopt hier prima met de reactie update functie uit gaat alles goed.
Zo nodig kan je handmatig per post op update reactie klikken voor elke post afzonderlijk.

Maar toch is er iets aan het handje natuurlijk,,,ga mijn updates weer terug zetten straks daar ligt het niet aan na mijn
idee.

Topicstarter
Marinier

Bericht door Marinier »

Ik blijf het even aanzien, ik houd jullie op de hoogte.

Ruudjuh1972

Ik heb het al even aangezien, had reacties updaten uit staan maar idem "Spotnet werkt niet meer"....dit is toch balen, alle updates van 10 sept eruit NIKS!!!,,,update van reacties uit ook NIKS!!!. pffff word hier een beetje naar van hahaha.

wachten af op de gouden tip dan maar. ;)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 sep 2014, 20:18] --

Tip!, je kan ook een functie aan zetten met geopende tabbladen onthouden, je klikt een willekeurige spot aan en sluit aan het einde van je spotnet gebruik alles behalve één spot...deze blijft openstaan bij je volgende bezoek aan spotnet, hiermee voorkom je dat spotnet telkens de melding geeft "Spotnet werkt niet meer".

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Ruudjuh1972 schreef:win 7 Home premium sp2 32 bit met IE7 :)
Serieus???
SP2 en IE7 :facepalm:
Ruudjuh1972 schreef:removal tool afkomstig van spotnet want die jij aangaf doet niets.
Werkt prima hier, zojuist nog getest :goed:

Ruudjuh1972, kun jij een eigen topic aanmaken?
http://www.spot-net.nl/support/srt/
Je zorgt voor verwarring :crazy:
De fout die jij hebt kan ik niet reproduceren.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7048 kon ik oplossen, daar ik het probleem zelf ook had.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Ruudjuh1972

Heb je toch niet opgelost? heb het zelfde probleem Ypsos maar niets helpt wat jij beschreef.
Wat zou volgens jou dan de doorslag moeten geven om deze melding weg te krijgen, beter gezegd hoe hou ik spotnet aan ipv. dat ie steeds afsluit?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 sep 2014, 21:00] --
Naamloos.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer