aanmelden

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Coco12
Answers: 0
Usenet: AIWAY
Internet: CHROME

aanmelden

Bericht door Coco12 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: caiway
Welke Internet Provider heb je?: chrom
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: f-secure via caiway internet beveiliging
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na het installeren. Bij de eerste keer dat ik het wilde gebruiken
Geef een beschrijving van je probleem: https://www.dropbox.com/s/cfvwkpgqci8mg ... 5.jpg?dl=0
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb de gebruikersnaam en wachtwoord van caiway en van spotnet beide geprobeert. Tot nu toe zonder resultaat
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Re: aanmelden

Bericht door Wheaten »

je hebt dit doorgenomen?
https://www.caiway.nl/site/nl/internete ... aynewsplus

en dus het extra abonnement genomen?

studdamon
Usenet: eweka
Internet: tele2

Bericht door studdamon »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet en grabit, heb net sabnzb geinstalleerd
Wanneer begon je probleem?: 2-3 weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: tijdens het downloaden via de blauwe pijl in spotnet van een film is de downloadtijd enkele duizenden uren, vaak melding mislukt of wanneer wel compleet word aangegeven, dan bij openen van het bestand ontbreken enkele (rar) bestanden, kortom film is niet compleet. heb eerder dit probleem niet gehad en hoe is dit nu op te lossen?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet en grabit verwijderd en opnieuw geinstalleerd, sabnzb geinstalleerd(hiervan snap ik nog niet helemaal hoe dit programma werkt(ben gewone thuisgebruiker), bij schoonzoon gedownload(heeft ziggo en sneller internet) ook hier films incompleet!
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet> bedoel je dit??
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Wheaten
Supporter

Bericht door Wheaten »

Ik zou de zoekfunctie van dit forum gebruiken. Er gaat een wereld voor je open: http://www.spot-net.nl/forums/search.ph ... s=takedown

studdamon
Usenet: eweka
Internet: tele2

Bericht door studdamon »

bedankt voor je reactie, maar kan er helaas weinig mee, plaats dit bericht niet voor niets Wheaten, ik ben zoals vermeld een simpele thuisgebruiker die graag films download en nu een probleem heb waar ik niet uitkom. In de zoekfunctie heb ik al diverse topics doorgelezen en uitgevoerd maar toch heb ik het zelfde probleem. Is er misschien iemand die mij in jip en janneke taal uit kan leggen waar het probleem zit en hoe dit is op te lossen?
bij voorbaat dank......

Wheaten
Supporter

Bericht door Wheaten »

mm in in Jip en Janneke taal......
Ik ga het eens proberen, ik ben natuurlijk geen Wheatn M.G. Schmidt, maar doe mn best.

Jip ontdekt DMCA Take Down Notice

Hoi Jip! Dag Janekke! Wat gaan we vandaag doen vraagt Jip aan Janneke. Janneke wil graag een filmpje kijken. Jip heb jij nog een leuke film?

Afbeelding

Jip kijkt in zijn DVD verzameling, maar iedere film die hierin zit hebben ze al gekeken.

Afbeelding

jip vraagt aan Janneke of ze een DVD wil gaan huren. Janneke zou graag willen maar,
is Jip vergeten dat de video winkel door de crisis is gesloten?
O nee zegt Jip, wat nu? Nou zegt Janneke, het kan nog op eeen andere manier,
maar dan wordt dat mijnheertje van Brein wel een beetje boos.

Afbeelding

Jip start zijn computer op en probeerd stiekum een film te downloaden.
Maar wat is dat nu? 128485 uur dat is wel erg lang zegt Jip tegen Janneke. Dan moeten we allang naar bed.
Volgens mij is er een take down notice geweest en heeft de rechtshebbende de film offline laten halen.
Jip is boos hij kan nu geen film downloaden. De volgende keer moet hij wat eerder zijn en niet zolang wachten.

Afbeelding

Maar gelukkig is Jip niet lang boos. Hij download de niewste CD van VOF de Kunst en gaat lekker met Janneke dansen.

Afbeelding

Zoiets?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer