- Windows versie:7
Internet Provider: online
[Wat is het probleem? Ik probeerde een film te downloaden. Maar er komt nu elke keer te staan dat ze de
NZB niet kunnen vinden. Wat kan ik hier aan doen?
NZB
Moderator: Moderator Team
Re: NZB
Als je nooit een NZB krijgt te zien dan geeft de usenet news provider gewoon deze informatie niet door en moet je op zoek naar een andere provider als je spotnet wilt gebruiken.
Als het soms voorkomt kan het te maken hebben dat je provider bepaalde posts niet aanbiedt vanwege leeftijd of andere criteria en zul je dit moeten accepteren of wederom op zoek naar een andere provider
Als laatste kan het ook zijn dat de spot gewoon niet klopt en je daarom geen NZB bij de spot vindt.
Is dat zo duidelijk voor je lynnsey?
Als het soms voorkomt kan het te maken hebben dat je provider bepaalde posts niet aanbiedt vanwege leeftijd of andere criteria en zul je dit moeten accepteren of wederom op zoek naar een andere provider
Als laatste kan het ook zijn dat de spot gewoon niet klopt en je daarom geen NZB bij de spot vindt.
-
- Internet: online
gerstr schreef:Als je nooit een NZB krijgt te zien dan geeft de usenet news provider gewoon deze informatie niet door en moet je op zoek naar een andere provider als je spotnet wilt gebruiken.
Oke ja zo word het al wat duidelijker.
En dan moet ik dus mijn provider ONLINE aflsuiten en een nieuwe kopen?
En welke providers zijn gunstig voor spotnet?
of kan het ook op een andere manier?
alvast bedankt!
Fijn Lynnsey,
kijk hier even ook voor overzicht van providers:
viewtopic.php?f=1&t=1315
en hier hebben we speciaal subforum over alle ervaringen met die providers:
viewforum.php?f=16
veel providers werken gewoon goed met spotnet, maar is wel sterk afhankelijk wat je wilt en wat voor gebruiker je bent, zoals je zult lezen.
Welke usenet news server gebruik je normaal voor downloaden Lynnsey of heb je nog geen provider?
viewtopic.php?f=1&t=1315
viewforum.php?f=16
veel providers werken gewoon goed met spotnet, maar is wel sterk afhankelijk wat je wilt en wat voor gebruiker je bent, zoals je zult lezen.
Welke usenet news server gebruik je normaal voor downloaden Lynnsey of heb je nog geen provider?
-
- Internet: online
Oke ik zal even kijken..gerstr schreef:Fijn Lynnsey,
viewtopic.php?f=1&t=1315
viewforum.php?f=16
Mijn provider is nu online voor internet.
maar ik weet niet of dit ook te maken heeft met het downloaden?