SpotLite start niet meer op (OS X 10.9 Mavericks)

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
meijdaar
Answers: 0
Usenet: pureusent
Internet: kpn

SpotLite start niet meer op (OS X 10.9 Mavericks)

Bericht door meijdaar »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: SpotLite 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Mac OS X
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: pureUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: Unison
Wanneer begon je probleem?: Ik heb vandaag mij mac geupgrade naar Mavericks 10.9.1 en nu start SpotLite niet meer op. Weet iemand wat hier aan te doen is?
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg een melding dat Safarie de applicatie niet toestaat of zo iets

" SpotLite.app is afkomstig van een onbekende ontwikkelaar en kan niet worden geopend"

verder nog een melding dat dit bestand vandaag om 21.08 is gedownload. wat klopt want ik heb de app opnieuw ge??nstalleerd.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Topicstarter
meijdaar
Usenet: pureusent
Internet: kpn

Re: SpotLite start niet meer op

Bericht door meijdaar »

Dit is inmiddels opgelost

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Hallo meijdaar,

Goed te horen dat het opgelost is. :goed:
Maar hoe :?:

Kun je de oplossing met ons delen, er zullen vast meer Mavericks/SpotLite vragen komen in de toekomst.
:thanku:
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Reddington
Usenet: Xlned
Internet: Kpn

Bericht door Reddington »

Ja ik ben ook wel benieuwd want ik krijg Spotlite dus niet meer geinstalleerd op mijn nieuwe mac door exact dezelfde melding...

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Tja, ik heb zelf Mavericks (nog) niet draaien, kan dus ook niets testen.

Je kunt dit proberen: Zet App Nap uit
Zet App Nap uit
In het kader van energiebesparing biedt Mavericks de mogelijkheid apps in een zuinige stand te zetten wanneer ze niet worden gebruikt. Niet alle apps van derden werken even goed met deze optie. Gelukkig kan App Nap per app worden uitgeschakeld door met de rechtermuisknop op het app-icoon te klikken en Prevent App Nap onder Get info aan te klikken BRON: 10 tips bij installatie Mac OS X Mavericks
zie ook andere tips

http://roaringapps.com/app/spotlite
Afbeelding

Misschien helpt de update naar OS X 10.9.1
Spoiler: show
Over de OS X Mavericks v10.9.1-update

Lees hier meer over de OS X Mavericks v10.9.1-update

De OS X Mavericks v10.9.1-update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van OS X Mavericks.
Het systeem bijwerken

Maak een reservekopie van het systeem alvorens de update te installeren. Hiervoor kunt u Time Machine gebruiken.
Onderbreek het installatieproces niet zodra u dit hebt gestart om het systeem bij te werken.
Als u softwaremodificaties van derden hebt geïnstalleerd of als u het besturingssysteem op andere wijze hebt aangepast, kan dit leiden tot onverwachte resultaten.
Kies het menu Apple () > Software-update om de nieuwste Apple-software via de Mac App Store te zoeken, inclusief deze update.
Mogelijk verschijnen er ook andere software-updates voor de computer die u moet installeren. De grootte van een update die wordt geïnstalleerd via Software-update is soms afhankelijk van de computer. Bepaalde updates moeten ook vóór andere updates worden geïnstalleerd.

U kunt ook het installatieprogramma voor de update handmatig downloaden. Deze optie is handig wanneer u meerdere computers moet bijwerken, maar de update slechts één keer wilt downloaden. Standalone installatieprogramma's zijn beschikbaar via Apple Support Downloads.
Over de update

De OS X Mavericks v10.9.1-update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van OS X Mavericks. De update bevat verbeteringen voor de stabiliteit, compatibiliteit en beveiliging van de Mac. Deze update bevat het volgende:

Verbeterde ondersteuning voor Gmail in OS X Mail en oplossingen voor gebruikers met aangepaste Gmail-instellingen
Verbetert de betrouwbaarheid van Slimme postbussen en de zoekfunctie in Mail
Verhelpt een probleem waarbij contactgroepen niet naar behoren werkten in Mail
Lost een probleem op waarbij VoiceOver geen zinnen met emoji kon uitspreken
Verhelpt een probleem waarbij iLife- en iWork-programma's niet konden worden bijgewerkt op systemen met een andere taal dan Engels
Verhelpt een probleem dat kan leiden tot het ontgrendelen van 'lokale sleutelhangeronderdelen'
Verhelpt een probleem waarbij Japanse toetsenborden mogelijk een eerder gebruikte taal behouden
Bevat Safari 7.0.1
Verhelpt een probleem waardoor Safari mogelijk niet meer reageerde bij het invullen van formulieren op fedex.com, stubhub.com en andere websites
Verbetert de compatibiliteit met de functie om creditcards automatisch in te vullen op websites
Verbetert de compatibiliteit van VoiceOver met facebook.com
Werkt regelmatig gedeelde koppelingen bij wanneer deze in de navigatiebalk van Safari zijn geopend
@Andere
OS X 10.9 Mavericks / Spotlite
wacht nog even tot 10.9.2 of 10.9.3
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Reddington
Usenet: Xlned
Internet: Kpn

Re: SpotLite start niet meer op (OS X 10.9 Mavericks)

Bericht door Reddington »

Ik ben er al achter. Gatekeeper houd SpotLite tegen omdat het niet uit de AppStore komt of van een bekende ontwikkelaar is. Als je naar systeemvoorkeuren gaat, Beveiliging en Privacy. Dan staat daar onder het tabblad Algemeen waarschijnlijk een melding dat SpotLite niet geopend is omdat het van een onbekende ontwikkelaar is. Daar staat achter een knop, open toch. Als je daar op drukt werkt SpotLite prima.

Hoop dat iemand er wat aan heeft.

gr
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer