- Spotlite versie: 1.0.5.1
Besturingssysteem: Widows 7 Home Premium
Ik heb 3 vragen:
1) OPGELOST
Is het mogelijk, en zoja hoe, om bij een nieuw aangemaakt filter een plaatje te zetten?
En dan bedoel ik niet een custom plaatje maar gewoon de bestaande DVD5 / DivX / Win enz. iconen.
Als ik nu een filter aanmaak komt er jammer genoeg een soort van oogje bij te staan.
In het spotoverzicht zie ik wel gewoon van elke categorie de afbeeldingen.
Ep Woody zei: ja, dat is mogelijk, dan moet je een afbeelding maken in de map categorielijst met als naam Beeld_Username.png, oftewel Hoofdcategorie_Filternaam.png
2) OPGELOST
Is het mogelijk mijn filters en/of configuratie op te slaan zodat ik deze naar iemand anders kan verzenden?
In Spot-Net gaat dat vrij makkelijk door bv filters.xml door te sturen. Heeft SpotLite ook een dergelijk bestand?
wheaten zei: je mag enkel de filter string importeren naar het nieuwe systeem. Dit betekend dat je de key moet exporteren en alle andere verwijzingen handmatig moet deleten.
3) OPGELOST
Is het mogelijk om de categorie Erotiek gewoon onder beeld te plaatsen ipv in een geheel eigen categorie?
Dus de spots wel door middel van een filter tonen maar niet de gehele categorie onderin tonen?
wheaten zei: in spotlite niet, tenzij je zelf de sleutel gaat editten.
filter key exporteren openen via hex editor en de juiste filters uitzoeken.
cat, subcat en subcats zijn via mijn onderschrift te vinden.
iedere cat subcat en subcats is uitgedrukt in 6 hex getallen.
Alvast bedankt!
SpotLite Filters aanpassen en backup?
Moderator: Moderator Team
-
SpotLite Filters aanpassen en backup?
Laatst gewijzigd door NikJosuf op 05 apr 2011, 20:01, 11 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Spotnet Filters aanpassen en backup?
Dat laatste kent spotlite niet (behalve via register), punt 1 wel
.
Een goede skin is bijvoorbeeld deze: downloads.php?view=detail&df_id=29.
Alle informatie staat in die topic, en hij haalt zelfs nog spam weg!

Een goede skin is bijvoorbeeld deze: downloads.php?view=detail&df_id=29.
Alle informatie staat in die topic, en hij haalt zelfs nog spam weg!
-
- Leeftijd: 40
Re: Spotnet Filters aanpassen en backup?
Ik neem aan dat dit over SpotLITE gaat, en niet over Spotnet 
Punt 1 ja, dat is mogelijk, dan moet je een afbeelding maken in de map categorielijst met als naam Beeld_Username.png, oftewel Hoofdcategorie_Filternaam.png
Punt 2, dat kan wel, maar is niet makkelijk. Dan moet je een aantal registry-entries exporteren en op een andere computer weer importeren. Dit raden wij dus ook af.

Punt 1 ja, dat is mogelijk, dan moet je een afbeelding maken in de map categorielijst met als naam Beeld_Username.png, oftewel Hoofdcategorie_Filternaam.png
Punt 2, dat kan wel, maar is niet makkelijk. Dan moet je een aantal registry-entries exporteren en op een andere computer weer importeren. Dit raden wij dus ook af.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Re: SpotLite Filters aanpassen en backup?
Het gaat inderdaad over SpotLite, ik heb de titel inmiddels aangepast dus excuses daarvoor.
1) OPGELOST
2) Welke registersleutels zijn dat precies?
Is het trouwens mogelijk om de categorie Erotiek gewoon onder beeld te plaatsen ipv in een geheel eigen categorie?
Dus de spots wel door middel van een filter tonen maar niet de gehele categorie onderin tonen?
1) OPGELOST
2) Welke registersleutels zijn dat precies?
Is het trouwens mogelijk om de categorie Erotiek gewoon onder beeld te plaatsen ipv in een geheel eigen categorie?
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Als ik het niet mis heb, hierin:
Code: Selecteer alles
HKEY_CURRENT_USER\Software\SpotLite\SpotLite\customfilters
-
De directory bestaat inderdaad maar de sleutel customfilters niet.StripHeldNL schreef:Als ik het niet mis heb, hierin:Code: Selecteer alles
HKEY_CURRENT_USER\Software\SpotLite\SpotLite\customfilters
-
- Leeftijd: 40
Ik zou de hele map spotlite exporteren, en op de andere computer impoteren. Daarna even de serverinstellingen aanpassen en je bent klaar
Dat is het handigst 

Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Vreemd... Heb hem hier wel staan:
, maar je kan natuurlijk ook gewoon ff die filters opnieuw aanmaken.
- Spoiler: show

-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
U heeft geupgrade naar nieuwe versie zonder de oude te deinstalleren 
Customfilter bestaat niet meer, alles is ondergebracht in filters, bij de laatse versie.
In deze key kun je de custom filters wel zien, echter handmatig aanpassen is een uitdaging.

Customfilter bestaat niet meer, alles is ondergebracht in filters, bij de laatse versie.
In deze key kun je de custom filters wel zien, echter handmatig aanpassen is een uitdaging.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Bij mij staat het er toch echt niet.StripHeldNL schreef:Vreemd... Heb hem hier wel staan:Kan idd net zo goed
- Spoiler: show
, maar je kan natuurlijk ook gewoon ff die filters opnieuw aanmaken.
Verder gaat het er juist om dat niet al die filters opnieuw aangemaakt hoeven te worden.
Dus als ik het goed begrijp laat ik die ander SpotLite installeren, dan mijn installatiemap eroverheen, servers opnieuw instellen, en alles werkt naar behoren? Dat is weer wat rigoreus, dus weet je dan misschien ook in welke bestanden de filters zijn ondergebracht zodat ik eventueel alleen die kan kopiëren?Ep Woody schreef:Ik zou de hele map spotlite exporteren, en op de andere computer impoteren. Daarna even de serverinstellingen aanpassen en je bent klaarDat is het handigst
Het gaat me niet om het handmatig aanpassen, ik zoek een gemakkelijke manier om mijn filters naar de SpotLite van een kennis te transporteren. Kan ik de key filters dus versturen en bij de ander importeren?wheaten schreef:U heeft geupgrade naar nieuwe versie zonder de oude te deinstalleren
Zo ja, dan lijkt dit me toch wel de makkelijkste oplossing.