Spotlite - versies voor Windows / MacOS / Linux
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Re: Spotlite - versies voor Windows / MacOS / Linux
Ik hoop toch ook dat er nog een nieuwe update komt voor spotlite.Dit met de keuze om automatisch of manueel te kunnen updaten en ook standaard nieuwe skins, en nzb knop ook standaard.Verder vind ik dit het beste programma op het moment. 

-
Over het mogelijk maken van handmatige update meld de SpotLite ontwikkelaar
Skins kunnen apart gedownload worden of kunnen zelf gemaakt worden.
Om verzoeken centraal te houden kan beter de SpotLite Feature tracker gebruikt worden.
Over een update knop meld de SpotLite ontwikkelaarNee, het automatisch updaten is er bewust omdat het een nuttige functie heeft: het houd de verbinding met de server open. Anders legt de server de hoorn op de haak omdat je de verbinding niet gebruikt.
Klik je een spot aan dan kan de spot informatie meteen snel via de openstaande verbinding gedownload worden.
Anders zijn daarvoor steeds 9 stappen nodig.
1) verbinding maken (3 pakketjes over en weer)
2) wachten op welkomstbericht
3) gebruikersnaam sturen
4) wachten op bevestiging
5) wachtwoord sturen
6) wachten op bevestiging
7) nu kan de spotinformatie gedownload worden
8) tot ziens zeggen
9) verbinding verbreken
Over een standaard NZB knop meld de SpotLite ontwikkelaarNee, dat werkt verslavend.
Bron: Topic op het FTD forumNZB knop ben ik wat huiverig voor.
Skins kunnen apart gedownload worden of kunnen zelf gemaakt worden.
Om verzoeken centraal te houden kan beter de SpotLite Feature tracker gebruikt worden.
-
Ok, dan blijf ik wel de nostalgieskin gebruiken met meerkeuze NZB knop.
Waarom de NZB knop niet standaard wordt gebruikt is mij wel een raadsel.
Maar goed, gelukkig kan ik deze addon gewoon toevoegen.
Het automatisch updaten is op zich geen probleem, alleen wel als je aan het scrollen bent, majah, maakt verder niets uit.
De skins kan je idd downloaden, maar op dit moment is er nog weinig keuze.Zal hopelijk nog wel komen dan.
Dankje voor de toelichting.
Waarom de NZB knop niet standaard wordt gebruikt is mij wel een raadsel.
Maar goed, gelukkig kan ik deze addon gewoon toevoegen.
Het automatisch updaten is op zich geen probleem, alleen wel als je aan het scrollen bent, majah, maakt verder niets uit.
De skins kan je idd downloaden, maar op dit moment is er nog weinig keuze.Zal hopelijk nog wel komen dan.
Dankje voor de toelichting.

-
De reden is dezelfde als waarom FTD de nzb knop heeft verwijderd.
Deze werd daarna door uitbreidingen weer toegevoegd. Hier kon FTD echter niets aan doen.
Bij de rechtzaak tussen FTD en Brein werd een voorbeeld getoond waarbij het mogelijk werd op de
site van brein links naar downloads te tonen. Hier kon brein ook niets tegen doen.
Hierbij 2 voorbeelden (zijn grote afbeeldingen en laden langzaam):
Zoals de Brein site er met "Brein 'Torrent' knop" script uitzag
Zoals de Brein site er met "Brein Top 10" script uitzag
Samenvattend: Omdat SpotLite standaard geen nzb knop heeft kan SpotLite hierop ook niet aangesproken worden.
Deze werd daarna door uitbreidingen weer toegevoegd. Hier kon FTD echter niets aan doen.
Bij de rechtzaak tussen FTD en Brein werd een voorbeeld getoond waarbij het mogelijk werd op de
site van brein links naar downloads te tonen. Hier kon brein ook niets tegen doen.
Hierbij 2 voorbeelden (zijn grote afbeeldingen en laden langzaam):
Zoals de Brein site er met "Brein 'Torrent' knop" script uitzag
Zoals de Brein site er met "Brein Top 10" script uitzag
Samenvattend: Omdat SpotLite standaard geen nzb knop heeft kan SpotLite hierop ook niet aangesproken worden.
-
Dat is waar, maar ik denk dat het voor brein geen moer uitmaakt of er een nzb knop of niet op staat.Dan vinden ze wel iets anders om over te melken.
Was met FTD ook zo.Eerst verweidert FTD de nzb knop om de kerk in het midden te houden.En kijk, nadien was het wel iets anders.Maar goed, nu weet ik in ieder geval de intenties van de ontwerper.

Was met FTD ook zo.Eerst verweidert FTD de nzb knop om de kerk in het midden te houden.En kijk, nadien was het wel iets anders.Maar goed, nu weet ik in ieder geval de intenties van de ontwerper.

-
Dat is dan erg jammer want daarmee helpt het produkt (spotlite) de dienst (spotnet) niet.Psion schreef:Denk dat het nog wel even duurt...
Ik heb intussen spotweb aan de praat en dat lijkt voorlopig een bijzonder aardige FTD-vervanger.
Dus ja, Spotweb werkt op Fedora 16!