Ervaringen & Discussie: Kpn
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: fout bij inloggen met KPN
deze staat uitgeschakeld. heb ik zelf gedaan toen ik spotnet net had draaien.
toen deed hij het. nu niet meer....
toen deed hij het. nu niet meer....
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
gewoon een aantal keer opnieuw proberen, dit komt vaker voor, controleer ook even of je geen downloadprogramma's zoals grabit aan hebt staan 

helaas is het bij KPN weer redelijk mis de laatste tijd - zie ook je mede lotgenoten:
viewtopic.php?f=16&t=237
wat je kan doen is tijdelijk de header server veranderen om in ieder geval spots en reacties te kunnen lezen.
laat maar weten wat je wilt
viewtopic.php?f=16&t=237
wat je kan doen is tijdelijk de header server veranderen om in ieder geval spots en reacties te kunnen lezen.
laat maar weten wat je wilt
-
Re: Ervaringen & Discussie: Kpn
Heb news2.neva.ru gecontroleerd en wilt inloggegevens hebben via poort 119 en 563 voor de groepen free.pt en free.usenet. De groep free.willey doet het wel via poort 119 en 563 zonder inlog.
Als deze server het weer doet kan deze beter door minder gebruikers gebruikt worden dan eerst anders is het snel weer afgelopen. Het zou beter zijn als de usenet providers (vooral de payservers) zelf de headers op orde krijgen.
Als deze server het weer doet kan deze beter door minder gebruikers gebruikt worden dan eerst anders is het snel weer afgelopen. Het zou beter zijn als de usenet providers (vooral de payservers) zelf de headers op orde krijgen.
-
hmm. balen!
zo blijf ik steeds veranderen..
bedankt voor de reactie's en ik weet nog niet wat ik wil.
zo blijf ik steeds veranderen..
bedankt voor de reactie's en ik weet nog niet wat ik wil.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Hallow!
Uhm, sorry... ik heb te vroeg gejuicht
(zie paar discussies terug). Ik kon met die Russische server (news2.neva.ru)
bijna spots ophalen. Ik leg het ff uit;
Na opstarten Spotnet, ging het programma spots ophalen. Dat duurde erg lang
en ik moest helaas de computer afsluiten, terwijl de spots nog niet binnen waren. Maar ik moest afsluiten.
Daarna (volgende dag) lukte het niet meer. Ik kreeg deze melding;
Load_Database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop
En deze:
Authenticatie verplicht
Daarna moest ik spotnet via taakbeheer stoppen.
Nu heb ik deze server.xml en de spots zijn binnen!!
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpnplanet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Whuuuhaaa!
Groet!
Giel
Uhm, sorry... ik heb te vroeg gejuicht

bijna spots ophalen. Ik leg het ff uit;
Na opstarten Spotnet, ging het programma spots ophalen. Dat duurde erg lang
en ik moest helaas de computer afsluiten, terwijl de spots nog niet binnen waren. Maar ik moest afsluiten.
Daarna (volgende dag) lukte het niet meer. Ik kreeg deze melding;
Load_Database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop
En deze:
Authenticatie verplicht
Daarna moest ik spotnet via taakbeheer stoppen.
Nu heb ik deze server.xml en de spots zijn binnen!!
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpnplanet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Whuuuhaaa!

Groet!
Giel
ik heb een gebruiker die het absoluut niet voor elkaar krijgt om met KPN abo reacties te plaatsen bij een spot.
Wie van jullie heeft dat wel voor elkaar en zou je dan even je servers.xml en met name de upload server settings hier even willen posten?
alvast weer dank!
Wie van jullie heeft dat wel voor elkaar en zou je dan even je servers.xml en met name de upload server settings hier even willen posten?
alvast weer dank!
-
- Usenet: xsnews
Hier onder de settings van mijn server instellingen xml, ik ben ook bij kpn,
en kan wel reactie,s lezen en spots ophalen, downloaden doe ik met grabit in samen werking met mijn payserver xs news.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Kpn heeft volgens mij 4 lijntjes maar ik gebruik er maar 3.
en kan wel reactie,s lezen en spots ophalen, downloaden doe ik met grabit in samen werking met mijn payserver xs news.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="text.nova.planet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Kpn heeft volgens mij 4 lijntjes maar ik gebruik er maar 3.
dondersteen7
EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

-
- Usenet: kpn
Hoi,
nou ik weet het ook niet! Ene moment kan ik wel spots ophalen, ander moment weer niet.
Soms kan ik spotnet openen en haalt hij de laatste spots binnen, maar als ik dan iets wil bekijken
is er weer een time-out
Sorry, heb geen oplossing!
Maar hou het forum wel in de gaten want ik wil het wel gefixt hebben! Fdt werkte ALTIJD!
Giel
nou ik weet het ook niet! Ene moment kan ik wel spots ophalen, ander moment weer niet.
Soms kan ik spotnet openen en haalt hij de laatste spots binnen, maar als ik dan iets wil bekijken
is er weer een time-out

Sorry, heb geen oplossing!
Maar hou het forum wel in de gaten want ik wil het wel gefixt hebben! Fdt werkte ALTIJD!
Giel
-
- Usenet: ?
- Internet: planet-kpn
bij mij werkt het netzomin en ook bij mijn vader werkt het niet erg eerietand en mijn vader gebruikte ftd het enigen is dat ftd dood is maar dat je af en toe geen spots kan binnen halen zou wel kunnen klopen kpn licht er ook vaak uit maar niet allen op gewoon internet ook op het news net licht het er afentoe gewoon uit dat heb ik ontdekt op de kpn site met heel erg veel moeite dat die news serever probleempjes geven op het internet en dan als internet veel word gebruikt licht het er uit