Wat vinden we van Spotgrit

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Wheaten
Supporter
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Wat vinden we van Spotgrit

Bericht door Wheaten »

----
Laatst gewijzigd door Anonymous op 30 jul 2011, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Mickroz
Website Team Leider
Usenet: Tweaknews
Internet: Delta
Contacteer:

Re: Wat vinden we van Spotgrit

Bericht door Mickroz »

ik hoop het wel, want in SN en SL zitten bij mij wat irritatiepunten in, en ik heb geen zin om SW op te zetten :P
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Bericht door Artifex »

De screenshots zien er wel veelbelovend uit.
Het wordt maar eens tijd voor wat nieuws aangezien spotx niet verder word doorontwikkeld.
Ben erg nieuwsgierig. :)

Sasanne
Leeftijd: 53

Bericht door Sasanne »

SpotGrit handleiding!

Welkom bij de handleiding van het programma SpotGrit. SpotGrit is een programma dat nog in ontwikkeling is, en is de beoogde opvolger van Spotnet. Waar Spotnet enkele nadelen heeft waarvan de belangrijkste de traagheid/logheid van het programma is, wil SpotGrit dit oplossen door een snel Spotnet-alternatief te bieden met vergelijkbare functionaliteit.

Op deze pagina houden we de ontwikkeling van SpotGrit in de gaten en uiteraard komen we met een uitgebreide handleiding zodra het programma daadwerkelijk uitgebracht is.
dit las ik alvast bij binaries4all.
today is life, tomorrow never comes

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

---
Laatst gewijzigd door Anonymous op 30 jul 2011, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Brambo schreef: aangezien spotx niet verder word doorontwikkeld.
Wanneer je hiermee bedoelt dat Spotnet in de toekomst niet verder doorontwikkeld gaat worden dan vraag ik me af waar je die wijsheid vandaan haalt.

De screenshots van spotgrit zien er voor mij helemaal niet zo veelbelovend uit en komen op mij eerlijk gezegd weinig origineel over.
Het ziet er naar mijn mening uit als een samenraapsel van de functionaliteit en de lay-out van Spotnet, FTD en en wat andere hiervan afgeleide sites.
Ik heb hierbij zoiets van het is precies een zoekplaatje. Zet een screenshot van ftd-online, ftdworld en dit 'nieuwe' spotgrit naast elkaar en zoek de verschillen. Ik kon op de screenshots maar bitter weinig verschillen ontdekken.
Misschien dat de verschillen in functionaliteit softwarematig groot zijn, maar daar krijgen we tot nu toe nog steeds niet de kans voor om dit te kunnen bekijken.

Dit sterkt mij in mijn gedachten dat we hier te maken gaan krijgen met de zoveelste Spotnet of FTD kloon of een combinatie daarvan.
Dat zou dan weer inhouden dat deze 'geweldige' programmeur zelf geen programma vanaf nul kan opbouwen maar de functionaliteit van software gedeeltes van Spotnet of FTD nodig heeft om een werkend geheel te krijgen.

Jammer dat Spotgrit na zoveel grote woorden niets meer van zich laat horen en het kennelijk niet eens aandurft om een testversie online te zetten zodat we kunnen bekijken of hij die grote woorden ook waar kan maken.
Voor mij komt hij nu over als een arrogante betweter die zichzelf een geweldige programmeur vindt en op een goedkope manier het werk van anderen afkraakt als zijnde minderwaardig maar zelf tot nu toe niets nieuws laat zien.

Misschien kom ik nu wat negatief over maar ik heb zoiets van: Je hebt wel een grote mond maar klets van tevoren niet zoveel over je geweldige 'totaal nieuwe' programma en zet na die grote woorden meteen iets echt nieuws neer wat we uitgebreid kunnen testen...
Verder ben ik de eerste die mijn woorden inslikt en mijn ongelijk zal erkennen wanneer er werkelijk iets totaal nieuws gepresenteerd wordt met spotgrit.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

Artifex

Bericht door Artifex »

Niet zo negatief...misschien wordt het wel een prima app dat de sterke punten uit spotnet/lite/web samenbundeld tot een ijzersterk programma....misschien ook niet, we will C ;)

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

Mickroz schreef:ik hoop het wel, want in SN en SL zitten bij mij wat irritatiepunten in, en ik heb geen zin om SW op te zetten :P
tss wat is er mis met SW? wordt dagelijks doorontwikkeld en de makers zijn makkelijk te bereiken, wat wil je nog meer?

oja de lijst met spots enzo, dat zijn de graphics van spotweb... is daar toestemming voor gevraagd?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Spotgrit schreef: Al die andere varianten zijn extreem traag en gebouwd door mensen die "iets" van proggrammeren afweten. Dan krijg je een applicatie die matig van kwaliteit is en vol van goeie snufjes en helaas door dat eerste minder uit de verf komen.
@ Brambo.
Wanneer iemand zonder ook maar iets te laten zien het bovenstaande schrijft dan staan mijn stekels bij voorbaat al overeind.
Dan heb ik zoiets van daar hebben we weer iemand die zichzelf geweldig vindt en het allemaal beter kan en die het nodig vindt om zonder zelf iets te laten zien het werk van anderen naar beneden te halen.
Als ik dan de screenshots vergelijk dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat hij bij het maken van zijn 'geweldige' spotgrit toch de matige kwaliteit software van mensen die "iets" van programmeren afweten nodig heeft.
Voor mijn gevoel zet hij zichzelf daarmee dan mooi te kakken.
Wanneer hij van tevoren iets echt nieuws online had gezet wat snel is en perfect werkt dan had hij misschien recht van spreken.
Nu dit niet het geval is blijft het voor mij een betweter met een grote mond die het werk van anderen nodig heeft maar die anderen en datzelfde werk wel probeert onderuit te halen.
Maar ach, wie ben ik...
I'm trying to be...who I really am...the true me...

Artifex

Bericht door Artifex »

Ik weet wat je bedoeld ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer