Online mini FTD
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: PowerNews
- Internet: Online
Online mini FTD
http://nl-noob.nl/ftd/
Deze komt van het laatste twitterbericht van SpotNet (credits naar de maker)
Op deze site staat een soort mini FTD met zeer beperkte features, meer om even snel wat op te zoeken online
Deze komt van het laatste twitterbericht van SpotNet (credits naar de maker)
Op deze site staat een soort mini FTD met zeer beperkte features, meer om even snel wat op te zoeken online
-
-
- Internet: ziggo
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
-
Re: Online mini FTD
wat goed zeg ...
alleen maar beter, alternatieven zijn gewoon altijd erg handig om achter de hand te hebben
nog even een reactieformuliertje d'r in en een uploadknop en het volgende hoofdpijndossier staat al weer klaar voor tim.

alleen maar beter, alternatieven zijn gewoon altijd erg handig om achter de hand te hebben

nog even een reactieformuliertje d'r in en een uploadknop en het volgende hoofdpijndossier staat al weer klaar voor tim.

... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
Op het eerste gezicht lijkt het erop dat het Spotnet spots zijn, dus volgens mij is het in feite gewoon hetzelfde idee als spotweb maar dan met een FTD skin 

-
- Usenet: KPN
- Internet: KPN
-
- Usenet: Eweka
- Internet: XMS
- Leeftijd: 56
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
even wat Arjen schreef.Oliver schreef:Leuk gemaakt. Alleen niet echt slim om het op een NL domein te hosten
Hallo allemaal...
Ik ben dus Arjen ...... en kwam dit zojuist tegen op het web nadat ik zag dat er 2.000+ unieke views waren.
Even wat dingen op een rijtje:
- Dit is volledig zelf gemaakt, geen spotweb script of iets (Daar hoorde ik pas van nadat ik dit al 50% klaar had).
- Ik heb het voor mijzelf (en beetje familie) gemaakt, het was nooit bedoeld om dit bekend te maken aan de buitenwereld. Vandaar ook deze link.
- Ik zal er ook vrij weinig aan gaan veranderen denk ik, omdat ik het zelf prettig vind werken.
bron.http://www.duken.nl/forums/index.php?ac ... ts;u=75107