Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Orca45
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2011, 07:54
Reputation: 0

Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#1

Bericht door Orca45 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Grabbit
Wanneer begon je probleem?: Vandaag na de installatie van Spotnet-Lite
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg steeds de foutmelding:
Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Hebben jullie hier een antwoord op
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#2

Bericht door Blauwbek »

Probeer Avast's NNTP scannen uit te zetten
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
Orca45
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2011, 07:54
Reputation: 0

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#3

Bericht door Orca45 »

Blauwbek schreef:Probeer Avast's NNTP scannen uit te zetten
Blauwbek dat heb ik gedaan, maar helaas zonder succes.

Het gebeurd erg snel, steeds naar 30 sec al.
Ik download via Ziggo, heb al met quicknet en ziggo geprobeerd.

Het vreemde is dat ik ook Spotnet 1.8.1 heb draaien en daar gaat het wel goed.
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#4

Bericht door Blauwbek »

Tegelijkertijd? Dan maak je namelijk misschien teveel verbindingen...
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
Orca45
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 feb 2011, 07:54
Reputation: 0

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#5

Bericht door Orca45 »

Blauwbek schreef:Tegelijkertijd? Dan maak je namelijk misschien teveel verbindingen...
Nee, niet tegelijk.
maar wil overstappen de lite versie, veel sneller en makkelijker

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#6

Bericht door Ypsos »

Had je dit artikel al gelezen => Spotnet icm Ziggo alternatief?

zie ook Foutmeldingen
SpotLite en meldingen uitlezen met DebugView

Plaats hier anders even de DebugView output (username verwijderen)

Joep1954
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2013, 19:56
Reputation: 0
Usenet: xsnews.nl
Internet: upc

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#7

Bericht door Joep1954 »

Deze melding krijg ik ook. Spotlite heeft goed gewerkt, maar sinds twee dagen krijg ik deze foutmelding. Andere vreemde zaak is dat in antwoord op een zoekopdracht binnen 2seconden melding komt:0 zoekresultaten.
Ik heb Spotlite gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en werk met een iMac.
Iemand een oplossing hiervoor?

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#8

Bericht door Ypsos »

@Joep1954,

Gebruikt je een SpotLite skin met een black/white-list functie?
Verander eens de skin:
SpotLite >> Opties >> Gebruikersinterface aanpassen >> Kies een skin zonder black/white-list

SpotLite en MAC OS X [tutorial]
zie: afbeelding-2

Als bovenstaande niet werkt
zie: Locatie SpotLite database, SpotLite.conf enz. (SpotLite en MAC OS X [tutorial])
SpotLite.conf verwijderen >> SpotLite opstarten >> Server gegevens invullen

Let op! Bij het verwijderen van het SpotLite.conf bestand zijn ook je zelf aangemaakte filters en watchlist weg.

Joep1954
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2013, 19:56
Reputation: 0
Usenet: xsnews.nl
Internet: upc

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#9

Bericht door Joep1954 »

Op de eerste plaats: dank voor de snelle reactie Ypsos. Ik heb niet alleen in de bibliotheek Spotlite.config verwijderd, maar het hele bestand van Spotlite. Resultaat: het werkt weer. Blijft overigens wel vreemd hoe dit probleem zo spontaan kan ontstaan.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Fout: De Netwerkhost heeft de verbinding verbroken

#10

Bericht door Ypsos »

@Joep1954,

Mooi dat het opgelost is en bedankt voor het melden. :goed:

OS X algemeen (verwijderen van apps) #
Een App verplaatsen naar de prullebak alleen is niet genoeg.
Programma instellingen/settings (meestal in de library/bibliotheek) blijven dan achter, installeer je de zelfde app zonder de verwijzingen te verwijderen uit de "Library" dan gebruikt de app nog steeds de oude instellingen.
SpotLite in dit geval dus ook!

Er zijn diverse MAC programma's om daadwerkelijk de APP en alle daar bijbehorende instellingen te verwijderen.
AppDelete vergelijken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer