Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Advies over aanschaf mediaplayer

Bespreek hier alles wat met beeld en geluid te maken heeft.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Conny73
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2013, 20:24
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Zeelandnet

Advies over aanschaf mediaplayer

#1

Bericht door Conny73 »

Hallo, ik ben niet nieuw met spotnet maar wel op het forum. Ik stream al een tijdje media van mijn computer naar mijn Samsung tv (smart tv, plasma) ik kan daar alleen divx op afspelen met de mediaplayer. Omdat ik me niet graag beperk tot alleen divx wil ik een mediaplayer aanschaffen met opslag, zodat ik niet steeds de computer hoef aan te laten en omdat ik dan veel meer bestanden kan afspelen, tenminste zo heb ik het begrepen. Heeft iemand tips voor mij waarbij op moet letten want ik heb nu al zo vaak mijn neus gestoten met computer dingen dat ik bijna nergens vertrouwen in heb wat dat betreft. Natuurlijk heb ik al wat rond gegoogled. Dus weet ik dat ik de mediaplayer met een Hdmi kabel op mijn tv aansluit. Maar schijnbaar moet er ook een naar mijn modem!? Dan moet er een kabel dwars door mijn huis, maar dat wil ik niet. Wi-fi schijnt schokkerig te gaan,dat wil ik ook niet. In wil er ook internet radio op, dat schijnt er ook te zijn. Maar ik wil graag hulp bij een keuze of keuzes. Waarschijnlijk zal ik compromissen moeten doen maar dat is dan zo. Ik hoor graag jullie bevindingen. :thanku:
Verplaatst uit het Spotnet forum
- ManiaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09