Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Gebruikers/posters zoeken

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
vdlaan
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 feb 2011, 11:18
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo
Contacteer:

Gebruikers/posters zoeken

#1

Bericht door vdlaan »

Wie kan mij helpen,

ik gebruik spotlite en als ik dan een bepaalde serie zoek krijg ik maar een klein sellectie in de zoekresultaten.
Als ik dan via spotnet zoek krijg ik meers resultaten en gebruikers/posters die niet in de resultaten te voorschijn komen in spotlite wie oh wie kan mij hier mee helpen alvast bedankt
Verplaatst vanuit het spotnetforum
- ManiaK
Spotlite | Hitnews| Ziggo | Windows 7 |
I ❤ Google and the search function of the World wide Web :D
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Gebruikers/posters zoeken

#2

Bericht door hjvbft »

Word in beide programma's dezelfde server gebruikt?
Welke Spotnet en SpotLite versies worden er gebruikt?
Als Ziggo gebruikt word voor het ophalen van de spots Spotnet/SpotLite binnen 150 dagen bijwerken.
Als er meer dagen tussen zitten ontbreken er spots/reacties.
Controleer de zoekopdracht op tikfouten.
Gebruikersavatar

Topicstarter
vdlaan
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 feb 2011, 11:18
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo
Contacteer:

Re: Gebruikers/posters zoeken

#3

Bericht door vdlaan »

Ik gebruik Spotlite versie 2.0 en spotnet versie 1.7.4
in beide programma gebruik ik mijn hitnews accound

mijn ziggo is alleen voor dat ik internet heb, downloaden en ophalen van de headers enkel met hitnews.

voor beide programma worden de zelfde server dus gebruikt ?
Spotlite | Hitnews| Ziggo | Windows 7 |
I ❤ Google and the search function of the World wide Web :D

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Gebruikers/posters zoeken

#4

Bericht door hjvbft »

Controleer of de oudste spots bij gebruik Hitnews in SpotLite minimaal van 11-10-2010 is.
Als de oudste spot een nieuwere datum heeft de instellingen controleren bij opties, configuratie,
Max. aantal headers binnenhalen: 1000000000
Max. aantal dagen bewaren: 99999
Aanvullend kan de database opnieuw gevuld worden via Opties, Headers verwijderen en opnieuw downloaden.

Als er in Spotnet 1.7.4 via Hitnews oudere spots zichtbaar zijn dan 11-10-2010 komt dit doordat de niet meer beschikbare headers al verwerkt zijn in de database. Deze spots zichtbaar maken in SpotLite kan via programma, Database importeren. Hiervoor is een eerder geëxporteerde SpotLite database (.dbdmp) nodig. De server gebruikt met de geëxporteerde database maakt niet uit. Verwijzen/linken naar database bestanden is op dit forum (ook niet via PB) niet toegestaan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer