Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

NZB-opslaan?

Oude en opgeloste problemen van oudere versies van spotweb vind je hier.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
lukevredeveld
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2011, 09:01
Reputation: 0
Usenet: Bintube
Internet: Ziggo

NZB-opslaan?

#1

Bericht door lukevredeveld »

Beste forumgebruikers,

Na een aantal dagen worstelen en fora doorlezen heb ik spotweb nu nagenoeg foutloos draaien op mijn Syno NAS. Updates zijn automatisch door middel van cronjobs, dus so far, so good. Alleen het opslaan van NZB's gaat gewoon niet lukken. Ik heb verschillende opties geprobeerd, zowel rechtstreeks naar nzbget doorsturen (op dezelfde host) als opslaan in /volume1/usenet/nzb (de watchdir van nzbget). Beiden opties werken gewoon niet. Er wordt keurig een NZB gemaakt, en vervolgens opgeslagen op de locatie zoals dat in de browservoorkeuren van mijn laptop is aangegeven (in mijn geval D:/firefox downloads). Compleet verkeerd dus. Ik krijg Spotweb er niet van overtuigd dat opslaan toch écht ergens anders moet gebeuren. Hoe overrule ik de browsersettings in de webinterface? :thanku:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: NZB-opslaan?

#2

Bericht door Carnifex »

Kan je niet de standaard instellingen van firefox aanpassen om naar de juiste map te downloaden?
Ik denk niet dat je de browserinstellingen zomaar kan overriden, maar dat weet ik ook niet zeker.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Topicstarter
lukevredeveld
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2011, 09:01
Reputation: 0
Usenet: Bintube
Internet: Ziggo

Re: NZB-opslaan?

#3

Bericht door lukevredeveld »

Ja tuurlijk kan ik die standaard map in firefox wijzigen. Maar dan gaan ook alle niet-nzb's naar mn nzb watchfolder en dat is niet de bedoeling. Het is sowieso niet de bedoeling dat de browser zélf iets gaat downloaden. Volgens mij moet spotweb dit rechtstreeks in de aangegeven folder kunnen zetten, anders heeft het geen enkele zin dat je die functie kunt instellen, toch?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer