Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

stichting Brein

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Rdbt
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2011, 23:43
Reputation: 0

Re: stichting Brein

#21

Bericht door Rdbt »

Chevy93 schreef:en dan dit ook nog

Deurwaarder bezoekt Brein

Auteursrechtenorganisatie BREIN, die jacht maakt op 'illegale' downloaders, heeft vandaag bezoek gehad van een deurwaarder. De rechtbank in Haarlem gaf toestemming aan een hosting provider om servers van de organisatie in beslag te laten nemen.

De inbeslagname volgt op een actie van BREIN waarbij de servers werden weggehaald bij Worldstream. Hiervoor had de organisatie noch van de rechter, noch van de organisatie toestemming gekregen.

De inbeslagname van de servers werd vorige maand nog als een overwinning voor BREIN gevierd, omdat het er een grote 'top-site' mee uit de lucht kreeg. De organisatie had er echter geen rekening mee gehouden dat de hosting provider niet verantwoordelijk is voor de websites van haar klanten.

De auteursrechtenorganisatie kan een rechtszaak tegemoet zien.
bron: SpitsNieuws

:D :lol: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Darthvader
Berichten: 242
Lid geworden op: 13 feb 2011, 15:12
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Caiway
Locatie: Netherlands

Re: stichting Brein

#22

Bericht door Darthvader »

jojonono1973 schreef:
Met dank aan diegene die de broncodes hebben doorgegeven van Spotnet voor de volgende generatie Spot proggies

er zijner nu al 2, te weten Spotnet en Spotme.

Persoonlijk denk ik dat Spotme het eerder gaat redden omdat deze niet op een nederlandse site gehost wordt..

er zullen altijd miljoenen blijven die liever kopen dan downloaden...dus wat is het probleem...
Ik krijg door dat Spotme malware is. :!:
Dus ik zou er nog eens goed over na denken dit wel te gebruiken.
Voor mij blijft het gewoon bij Spotnet, dan weet ik wel dat ik goed zit.
U bent dus gewaarschuwd en verder niet op dit bericht reageren, maar on-topic blijven.
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: stichting Brein

#23

Bericht door KoffieBo0N »

Rdbt schreef:
Chevy93 schreef:en dan dit ook nog

Deurwaarder bezoekt Brein

Auteursrechtenorganisatie BREIN, die jacht maakt op 'illegale' downloaders, heeft vandaag bezoek gehad van een deurwaarder. De rechtbank in Haarlem gaf toestemming aan een hosting provider om servers van de organisatie in beslag te laten nemen.

De inbeslagname volgt op een actie van BREIN waarbij de servers werden weggehaald bij Worldstream. Hiervoor had de organisatie noch van de rechter, noch van de organisatie toestemming gekregen.

De inbeslagname van de servers werd vorige maand nog als een overwinning voor BREIN gevierd, omdat het er een grote 'top-site' mee uit de lucht kreeg. De organisatie had er echter geen rekening mee gehouden dat de hosting provider niet verantwoordelijk is voor de websites van haar klanten.

De auteursrechtenorganisatie kan een rechtszaak tegemoet zien.
bron: SpitsNieuws

:D :lol: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol:
FAIL! Zo gaat dat natuurlijk niet Tim Kuik ;).

Biskwietje
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2011, 12:46
Reputation: 0

Re: stichting Brein

#24

Bericht door Biskwietje »

Meer nieuws over Brein's handelswijze;

viewtopic.php?f=10&t=651

Mr.Cartmenez
Berichten: 381
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:10
Reputation: 0
Locatie: South Park

Re: stichting Brein

#25

Bericht door Mr.Cartmenez »

Verplaatst naar Off-topic, heeft niets met Spotnet zelf te maken.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: stichting Brein

#26

Bericht door Tom-tom-club »

Rdbt schreef:
Chevy93 schreef:en dan dit ook nog

Deurwaarder bezoekt Brein

Auteursrechtenorganisatie BREIN, die jacht maakt op 'illegale' downloaders, heeft vandaag bezoek gehad van een deurwaarder. De rechtbank in Haarlem gaf toestemming aan een hosting provider om servers van de organisatie in beslag te laten nemen.

De inbeslagname volgt op een actie van BREIN waarbij de servers werden weggehaald bij Worldstream. Hiervoor had de organisatie noch van de rechter, noch van de organisatie toestemming gekregen.

De inbeslagname van de servers werd vorige maand nog als een overwinning voor BREIN gevierd, omdat het er een grote 'top-site' mee uit de lucht kreeg. De organisatie had er echter geen rekening mee gehouden dat de hosting provider niet verantwoordelijk is voor de websites van haar klanten.

De auteursrechtenorganisatie kan een rechtszaak tegemoet zien.
bron: SpitsNieuws

:D :lol: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

dat zij ik al op het forum niemand hoef de deur te sluiten brein denk dat die de rechter is, Maar
het is gewoon een grote mongool die tim kuikentje is een heel erg ziek persoon hij denk dat hij boven de wet staat met bangmakerij en dreigen deze man moet worden opgenomen in een gesticht
Gebruikersavatar

Meesters77
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:10
Reputation: 0
Locatie: N-Brabant

Re: stichting Brein

#27

Bericht door Meesters77 »

lol
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: stichting Brein

#28

Bericht door Tom-tom-club »

Meesters77 schreef:lol
pressies lachwekkend maar meneer brein vergeet even dat we goddank in een rechtstaat leven. Maar volgens mijn is timmetje snotneus familie van Gadhafi, Omdat ze beiden ziekelijk lijden aan het machtfetisjisme, Eng gewoon dat :lol: deze man nog mag werken is een groot wonder , Het zal wel komen omdat de opdrachtgeefsters die ook lid zijn van dat clubje gajes hoogst waarschijnlijk ook labiel zijn. :? :?

deze bedrijven krijgen morgen een mail van mijn in het Engels
omdat ze zaken doen met een criminele organisatie
betreft afpersing diefstal enz enz


Sony Music Entertainment Netherlands B.V.
Twentieth Century Fox Film Corporation,
Universal City Studios LLLP
Walt Disney Studios Motion Pictures
Warner Bros. Entertainment Inc.
EMI Music Netherlands B.V.
Reed Business B.V.
SDU Uitgevers B.V.
SEGA Benelux B.V.
ANWB Media B.V.

dus niks meer kopen van deze bedrijven

stroopwafel
Berichten: 518
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:34
Reputation: 0
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Locatie: Snoepjesland
Leeftijd: 29

Re: stichting Brein

#29

Bericht door stroopwafel »

hahahaha ik was allang gestopt met films/muziek ed kopen. geef geen geld aan dat soort criminelen
Gebruikersavatar

Zombymario
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 feb 2011, 14:18
Reputation: 0
Usenet: IPv6 & Tele2
Internet: Tele2 @ 20Mb/s
Locatie: Nieuw-Vennep
Leeftijd: 30
Contacteer:

Re: stichting Brein

#30

Bericht door Zombymario »

Ik hoop echt dat BREIN die rechtszaak verliest! Het is ze naar hun hoofd gestegen. Na FTD weg hebben gehaald denken ze dat ze nu alles weg mogen halen. :evil:
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson

R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer