Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: TweakNews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

holysmoke
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2011, 01:06
Reputation: 0
Usenet: tweaknews

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#11

Bericht door holysmoke »

zo ziet mijn server.xml eruit:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username="holysmoke" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="holysmoke" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="holysmoke" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



holysmoke
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2011, 01:06
Reputation: 0
Usenet: tweaknews

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#12

Bericht door holysmoke »

IK KRIJG trouwens ALS IK news.tweaknews.nl.spots verwijder( uit map programdata\spotnet ) de melding als ik spotnet opnieuw wil opstarten : " er kunnen geen headers gedownload worden; neem contact op met j eprovider"

zou het dan toch iets tijdelijks zijn ? overigens bij FTD kan ik wel gewoon de database downloaden maar met newsbin kan ik ook geen headers meer downloaden ..liijkt een tweaknews probleem dus ..temeer omdat het gisteren overdag nog wel lukte..
dagje wachten dan maar!??

holysmoke
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 feb 2011, 01:06
Reputation: 0
Usenet: tweaknews

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#13

Bericht door holysmoke »

en hij doet het weer .. waarom geen idee ..
lag bij tweaknews waarschijnlijk zoals ik al zei

momfertdemol
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2011, 11:34
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#14

Bericht door momfertdemol »

Het is even wennen maar het wordt echt wat met spotnet. Was in het begin ook wat teleurgesteld :cry: in de downloadsnelheid. Maar heb de downloadknop omgezet in nzb. Nu haalt hij automatisch de nzb op en plakt die in mijn geval in newsleecher. Deze heb ik gewoon ingesteld op tweaknews en casema. Mijn downloadsnelheid ligt dan bij nieuwe posts rond de 7 mb/s. Voor de rest is het net als met alles wat nieuw is moet nog even wennen. Kinderziektes eruit en het gaat het hellemaal worden.

Verwijderde gebruiker 4035

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#15

Bericht door Verwijderde gebruiker 4035 »

momfertdemol schreef:Maar heb de downloadknop omgezet in nzb. Nu haalt hij automatisch de nzb op en plakt die in mijn geval in newsleecher. Deze heb ik gewoon ingesteld op tweaknews
Ik al even opzoek naar de manier waarop ik dat kan aanpassen, maar nog niet gevonden. Zou je daar de details van kunnen vertellen

cyberdad
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 feb 2011, 13:19
Reputation: 0
Usenet: Tweaknews
Internet: UPC
Leeftijd: 67

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#16

Bericht door cyberdad »

poelekes schreef:
momfertdemol schreef:Maar heb de downloadknop omgezet in nzb. Nu haalt hij automatisch de nzb op en plakt die in mijn geval in newsleecher. Deze heb ik gewoon ingesteld op tweaknews
Ik al even opzoek naar de manier waarop ik dat kan aanpassen, maar nog niet gevonden. Zou je daar de details van kunnen vertellen
Bij bewerken kies je Downloadknop en dan NZB opslaan.

Verwijderde gebruiker 4035

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#17

Bericht door Verwijderde gebruiker 4035 »

Werkt perfect, thx
Gebruikersavatar

rc_enzo
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:25
Reputation: 0
Usenet: Cheapnews
Internet: Ziggo
Locatie: C'town
Leeftijd: 29

Kan geen posts plaatsen

#18

Bericht door rc_enzo »

Ik heb zowel met mijn Ziggo als mijn payserver geprobeerd een nieuwe post toe te voegen. Dit wil mij maar niet lukken, hij geeft constant de melding:
Kan de spot niet toevoegen?

Details: kan de server niet bereiken. Probeer het later nog eens.
Ben er zeker al de hele dag mee bezig...

Payserver ondersteunt trouwens alle nieuwsgroepen, volgens de site.
Afbeelding Proud to be a spotter. :D

gerstr

Re: Kan geen posts plaatsen

#19

Bericht door gerstr »

welke server staat er bij je upload server in je servers.xml?

heb je die al even getest op bereikbaarheid?
Gebruikersavatar

rc_enzo
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:25
Reputation: 0
Usenet: Cheapnews
Internet: Ziggo
Locatie: C'town
Leeftijd: 29

Re: Kan geen posts plaatsen

#20

Bericht door rc_enzo »

Op het moment is dat Ziggo.
Hoe test ik op bereikbaarheid?
Afbeelding Proud to be a spotter. :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer