Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 mar 2011, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Thnx so far en ik hoop dat je een oplossing weet!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
- Reputation: 0
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Locatie: Limboland
- Leeftijd: 49
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Er wordt achter de schermen aan gewerkt... of tenminste onderzoek gedaanTiestor schreef:Thnx so far en ik hoop dat je een oplossing weet!
Komt goed!
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 mar 2011, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Uhm, ok vaag! Ik weet niet wat er veranderd is maar het lijkt ineens weer te werken
So far, so good! Ik ga van de week weer eens kijken of ik er weer custom filters op kan zetten en of het dan blijft werken.
Thnx voor het helpen
So far, so good! Ik ga van de week weer eens kijken of ik er weer custom filters op kan zetten en of het dan blijft werken.
Thnx voor het helpen
-
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
- Reputation: 0
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Locatie: Limboland
- Leeftijd: 49
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Oke... dat is goed nieuws!
Gelukkig. Weer een opgelost probleem. Cheers! :Beer:
Gelukkig. Weer een opgelost probleem. Cheers! :Beer:
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 mar 2011, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Pfff leek het opgelost, start ik spotnet net op om er gewoon weer mee te gaan werken (na mijn laatste reactie heb ik de pc niet meer aangeraakt. Wat denk je? Weer exact hetzelfde probleem..... Zucht, steun..
Nog ideëen?
Nog ideëen?
-
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
- Reputation: 0
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Locatie: Limboland
- Leeftijd: 49
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Om uit te sluiten dat het daaraan ligt, zou je eens je virusscanner/firewall kunnen uitschakelen en dan nogmaals te proberen. Het lijkt me sterk dat het daaraan ligt, maar we moeten even alles proberen uit te sluiten waar het aan kan liggen.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 mar 2011, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Thnx voor de reactie, zal het vanavond thuis eens even proberen
Laatst gewijzigd door Tiestor op 01 apr 2011, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 mar 2011, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Ok, ik heb nu dus even AVG er afgegooid. Vervolgens werkte Spotnet prima. Ik heb toen AVG vervangen voor Microsoft Security Essentials en dat bleef allemaal prima werken. Vervolgens even wat andere zaken gaan doen op mijn pc . Na heel ff weer spotnet opgestart en weer hetzelfde verhaal. Werkte weer niet goed.
Toen ben ik dus weer even gaan stoeien en nu werk ik weer even zonder virusscanner en zonder firewall. Ik ben dus aan het zoeken of het hier aan kan liggen.
Ik hou je/jullie wel op de hoogte.
Toen ben ik dus weer even gaan stoeien en nu werk ik weer even zonder virusscanner en zonder firewall. Ik ben dus aan het zoeken of het hier aan kan liggen.
Ik hou je/jullie wel op de hoogte.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 mar 2011, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Pff ik snap het dus echt niet, waar kan het aan liggen!?
Het werkte net weer prima. En nu werkt het wederom voor geen meter... Lijkt wel alsof ie na een keer werken er gewoon mee ophoudt. Ik merk het al tijdens het opstarten, Spotnet is dan gewoon een stuk trager en als ik vervolgens ga updaten zie ik ook niet een vloeiend laad scherm maar een soort van zwarte balk die voortbeweegt...
Voor de duidelijkheid, ik werk nu dus zonder antivirus en mijn firewall staat uit dus daar kan het niet aan liggen imo...
Het werkte net weer prima. En nu werkt het wederom voor geen meter... Lijkt wel alsof ie na een keer werken er gewoon mee ophoudt. Ik merk het al tijdens het opstarten, Spotnet is dan gewoon een stuk trager en als ik vervolgens ga updaten zie ik ook niet een vloeiend laad scherm maar een soort van zwarte balk die voortbeweegt...
Voor de duidelijkheid, ik werk nu dus zonder antivirus en mijn firewall staat uit dus daar kan het niet aan liggen imo...
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 29 mar 2011, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Re: spots worden niet (goed) goed geopend/weergegeven!
Ok! ik ben er volgens mij achter wat mijn probleem was
Ik heb Spotnet er eerst weer helemaal afgegooid, gereboot en spotnet als eerste geistalleerd (voor ik ook maar iets anders had geopend). Spotnet werkte, zoals het zou moeten werken. Op dit moment had ik mijn virusscanner (Microsoft Security Essentials en mijn firewall gewoon aan staan).
Vervolgens ben ik gaan uitsluiten welk programma het probleem veroorzaakt. Het moest immers aan andere software/programma's liggen. Ik heb de programma's die ik 90% van de tijd open heb staan één voor één opgestart en na ieder programma getest of Spotnet nog werkt.
Tot dat ik Mumble 1.2.2 (Mumble is een soortgelijk programma als Ventrillo en TeamSpeak) opstarte werkte het allemaal goed. Als ik dit programma afsluit en Spotnet open werkt het normaal. Mumble 1.2.2 zorgt er dus voor dat Spotnet niet op de juiste manier werkt. Vervolgens heb ik deze bijgewerkt tot de nieuwste versie (1.2.3) en nu blijft Spotnet gewoon werken.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, al zullen maar weinig mensen Mumble gebruiken denk ik
Thnx voor de hulp anyway
Ik heb Spotnet er eerst weer helemaal afgegooid, gereboot en spotnet als eerste geistalleerd (voor ik ook maar iets anders had geopend). Spotnet werkte, zoals het zou moeten werken. Op dit moment had ik mijn virusscanner (Microsoft Security Essentials en mijn firewall gewoon aan staan).
Vervolgens ben ik gaan uitsluiten welk programma het probleem veroorzaakt. Het moest immers aan andere software/programma's liggen. Ik heb de programma's die ik 90% van de tijd open heb staan één voor één opgestart en na ieder programma getest of Spotnet nog werkt.
Tot dat ik Mumble 1.2.2 (Mumble is een soortgelijk programma als Ventrillo en TeamSpeak) opstarte werkte het allemaal goed. Als ik dit programma afsluit en Spotnet open werkt het normaal. Mumble 1.2.2 zorgt er dus voor dat Spotnet niet op de juiste manier werkt. Vervolgens heb ik deze bijgewerkt tot de nieuwste versie (1.2.3) en nu blijft Spotnet gewoon werken.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, al zullen maar weinig mensen Mumble gebruiken denk ik
Thnx voor de hulp anyway