Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Installatiehandleiding spotweb op ubuntu

Oude en opgeloste problemen van oudere versies van spotweb vind je hier.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
teddor
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2011, 16:11
Reputation: 0

Installatiehandleiding spotweb op ubuntu

#1

Bericht door teddor »

Hallo:)

Hartstikke bedankt voor de mooie handleiding om spotnet op ubuntu te installeren.
Ik kwam alleen 1 probleempje tegen.
Als je bij stap 10 niet in de /var/www/spotweb/upgrade-db.php dir staat krijg je een foutmelding.
Zodra ik eerst een cd naar deze dir zelf deed werkte deze stap wel (wellicht handig om het erbij te laten zetten).

Groetjes!
Gijs
verplaatst van feedback en informatie
- MariaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: Installatiehandleiding spotweb op ubuntu

#2

Bericht door Carnifex »

Hallo Gijs, bedankt voor je bericht. Altijd leuk om te weten dat de handleidingen goed in elkaar steken.

Wat betreft je toevoeging, ik denk dat het er wel tussen kan alleen is het meer een algemeen iets.
De reden dat upgrade-db.php in die map moet worden aangeroepen is dat er bepaalde bestanden moeten worden gevonden in die map en zodra het bestand niet vanuit de eigenlijke map wordt aangeroepen, worden deze bestanden niet gevonden door php.
Dit is een veelvoorkomend probleem en is meestal bekend bij veelgebruikers van computers.
Ik zal kijken of het er tussen kan worden gezet, want het is inderdaad wel een irritatiefactor.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer