Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet database lange week geen update?

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ajvs89
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 aug 2016, 13:04
Reputation: 3
Usenet: Sunny
Internet: KPN

Spotnet database lange week geen update?

#1

Bericht door ajvs89 »

Beste,

Ik heb even klein probleempje waarom hier even vraag stel.
Ik weet niet waar het aan ligt, of is er idd geen updates meer in "nieuwsgroep"?
Zie mijn afbeelding. Mijn spotnet zegt dat 8 dagen geleden laatste downloader's getoevoegd is.
En helemaal onderin zie je database wel bijgewerkt is om 14u.
Meestal heb ik ieder dag iets nieuws?

Afbeelding

Groetjes.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
ajvs89
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 aug 2016, 13:04
Reputation: 3
Usenet: Sunny
Internet: KPN

Spotnet database lange week geen update?

#2

Bericht door ajvs89 »

Op het afbeelding zie je het niet. Maar heb wel melding bovenaan: "Zoekresultaten kunnen onvolledig zijn, omdat de database nog niet up-to-date is".

Heb nu net "database opnieuw creeïere" even kijken of dit verholpen is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dhorstman
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2016, 09:01
Reputation: 0
Usenet: Pure Usenet
Internet: Vodafone

Re: Spotnet database lange week geen update?

#3

Bericht door dhorstman »

Ik ervaar hetzelfde, is de server offline?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 aug 2016, 09:04] --

Ik ervaar hetzelfde, is de server offline?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 12 aug 2016, 09:20] --

zojuist re-instal 2.0 gedaan, geen succes
classic gedownload 1,8 ook geen succes

op vallend is wel dat ik het probleem ben opgelopen na vakantie en gebruik aldaar eerste dagen (spanje)

Topicstarter
ajvs89
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 aug 2016, 13:04
Reputation: 3
Usenet: Sunny
Internet: KPN

Re: Spotnet database lange week geen update?

#5

Bericht door ajvs89 »

Mij is verholpen door database opnieuw creeïeren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

rikatini
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2013, 23:13
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: Ziggo

Re: Spotnet database lange week geen update?

#6

Bericht door rikatini »

Ik zat met hetzelfde probleem.
Wat het probleem veroorzaakt is mij niet duidelijk de oplossing echter wel.
Zoals ajvs89 al vermelde: database opnieuw creëren, is de oplossing.
Voor degene die zich afvraagt hoe je dat doet hieronder de oplossing:

- Open SPOTNET
- Klik op BEWERKEN (linksboven in beeldscherm)
- Klik op INSTELLINGEN
- Klik op DATABASEBESTANDEN OPNIEUW CREËREN
- Spotnet zal nu de database opnieuw gaan creëren, waarna je database weer volledig is ge-update. Dit kan overigens wel even duren. Je kunt de voortgang hiervan rechtsonder in je beeldscherm zien aan het blauwe voortgangsbalkje.

erwin43
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2016, 19:47
Reputation: 0
Usenet: pure usenet
Internet: zeelandnet.nl

Re: Spotnet database lange week geen update?

#7

Bericht door erwin43 »

Beste allemaal,

Ben hier de hele avond al bezig om mijn nieuwe spots in te laden alleen zonder resultaat helaas.
Echt van alles al geprobeerd maar tevergeefs ben op vakantie geweest en met terug komst ervan werkte het niet meer.

Heb inmiddels de laatste versie Spotnet (Classic) 1.8.6.3 ge installeert , database opgeschoond opnieuw geïndexeerd, oudere spots verwijderd maar niets helpt helaas.

Ik gebruik pure usenet naar de val van FTD was dit voor mij een uitkomst en heb dan ook nooit problemen gehad of gekend tot een paar dagen geleden.

Het werkt de ID's van de spotters wel bij schijnbaar maar geen nieuwe spots telkens wie helpt mij?

Wilde spotnet 2.0 downloaden maar zodra je op het download embleem klikt krijg ik een rood scherm met een waarschuwing naar malware en word ik verzocht terug te keren naar de vorige pagina ( veilige omgeving )
Ook heeft de download van de 2.0 geen geldig certificaat hier (digitale handtekening)

Maargoed dat ff tenzijde
Wie heeft er een oplossing voormij
B.V.D
Erwin V.

marco.v
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 apr 2016, 21:19
Reputation: 0
Usenet: xlnet
Internet: ziggo

Re: Spotnet database lange week geen update?

#8

Bericht door marco.v »

dit werkt ,bedankt spotnet , krijg weer nieuwe spots te zien ,mvg marco
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet database lange week geen update?

#9

Bericht door mesa57 »

@erwin43: spotnet 1.8.6.3 laat de spots pas zien als hij klaar is met ophalen. Dus je moet wel geduid hebben.
Zie je misschien een foutmelding ?

erwin43
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2016, 19:47
Reputation: 0
Usenet: pure usenet
Internet: zeelandnet.nl

Re: Spotnet database lange week geen update?

#10

Bericht door erwin43 »

mesa57 schreef:@erwin43: spotnet 1.8.6.3 laat de spots pas zien als hij klaar is met ophalen. Dus je moet wel geduid hebben.
Zie je misschien een foutmelding ?
Beste mesa57
Kreeg gisteren avond wel even een melding dat de database was locked,
Heb hier zitten toveren maar ben er wel uitgekomen gelukkig.

De database verwijderen werkt in 9 van de 10 gevallen voor veel mensen.
Wat ik zelf ontdekt heb hier is dat als je de laatste versie van spotnet over de eerdere versie heen zet dat deze dus niet de oude database weg gooit en dus voor vele het probleem niet echt oplost.


Je kan indexeren optimaliseren had allemaal geen zin bij mij, Weg gooien alles door middel van alle oude spots en alle reacties te verwijderen spotnet te sluiten en bij het opnieuw openen maakt deze een nieuwe database aan en begint hij de nieuwe headers in te laden.

Maar ben blij dat het hier dan ook weer werkt we kunnen weer aan de slag.

Bedankt voor je reactie mesa57 :thanku:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer