Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

filters kleuren

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: filters kleuren

#11

Bericht door avious »

Hallo Ypos.

Ik heb nu Spotnet v1.8.5.9 geinstalleerd en de link gebruikt voor de FTD look (FTD_look_v1.0.1.8.zip) moest even goed kijken maar het is gelukt. bedankt voor je geduld en uitleg .
Nog 1 vraagje wat doe ik met Antivirus scan for FTD look filters voor Spotnet v1.8.5.5+.exe - VirusTotal) moet je die ook installeren of ??
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: filters kleuren

#12

Bericht door Ypsos »

avious schreef:Nog 1 vraagje wat doe ik met Antivirus scan for FTD look filters voor Spotnet v1.8.5.5+.exe - VirusTotal) moet je die ook installeren of ??
Nee dit is gewoon een link naar virustotal.com, een extra check of FTD look filters voor Spotnet v1.8.5.5+.exe geen virus bevat. (inhoud van FTD_look_v1.0.1.8.zip)

FTD look filters voor Spotnet v1.8.5.5+.exe gescand door virustotal.com
Afbeelding
Detectieverhouding: 0 / 56 , gescand door 56 antivirus programma's en 0 trojans gevonden.

MD5: 287175e5656b3df15d1573d5308dba18
De MD5 moet natuurlijk wel overeenkomen met het gedownloade bestand , anders zou je iedere willekeurige link kunnen opgeven.

zie ook FTD look filters voor Spotnet v1.8.5.5+.md5
Afbeelding
integriteit van bestanden controleren kun je doen met bijvoorbeeld RapidCRC
Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: filters kleuren

#13

Bericht door avious »

OKee bedankt voor alle info en hulp. Kan slotje op
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer