Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet 2.0

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Spotnet 2.0

#11

Bericht door ManiaK »

Hallo gavinvanelleswijk,
Voor alle duidelijkheid: Wij zijn niet de makers van Spotnet, wij hebben ook geen idee of er nog een update komt en wanneer deze komt. Ik heb je vraag even samengevoegd met vragen van dezelfde strekking, lees de berichten hiervoor even door!
:thanks:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Spotnet 2.0

#12

Bericht door hjvbft »

Blijkbaar vind de maker van Spotnet de gemelde problemen niet groot genoeg om een update uit te brengen.
Dankzij de Spotnet Themes, Spotnet Addons en Spotnet Filters staat de ontwikkeling niet volledig stil.

George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Heeft iemand een idee of er nog een update komt van Spotnet

#13

Bericht door George »

Al jaren beleef ik veel plezier aan FTD en later Spotgrit, Spotnet en Spotlite.

Ik zie de laatste tijd tientallen varianten van met name Spotnet voorbij komen, waarvoor natuurlijk alle respect, maar.. waar ik erg nieuwsgiering naar ben (en ik ben zeker niet de enige), of er ooit nog wel een update komt na versie 1.8.1.? Het is inmiddels zo lang geleden dat ik vrees dat het bij deze versie zal blijven.
Ik vraag me af of er iemand wel eens contact heeft (gehad) met de bouwers. Laten deze uberhaupt nog wel eens van zich horen, en zo ja, is er nog zicht op een nieuwe versie? Dat intrigeert me.....
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Heeft iemand een idee of er nog een update komt van Spot

#14

Bericht door ardy43 »

Hoi George,

Wij hebben ook geen idee of er nog een update komt en wanneer deze komt,
lees dit topic even door Spotnet 2.0 :D
Samengevoegd met dezelfde vragen
- ManiaK
Gebruikersavatar

asenegawa
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:07
Reputation: 0
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP
Locatie: Valley of the Sun

Re: Spotnet 2.0

#15

Bericht door asenegawa »

Ik wil niet grof of negatief overkomen maar…
Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn de diegene die Spotnet gebouwd heeft het een beetje zat is om al die (soms zelfs negatieve) opmerkingen aan te moeten horen.
Je moet er dit in maken, je moet er dat uitlaten, je moet zus, je moet zo en ga maar door.

Diegene die Spotnet gebouwd heeft en online zette gaf iedereen daarmee gratis een leuk stukje software wat na enige aanpassingen deed wat het moest doen. Niet meer en niet minder dan dat.
Het is echter nooit bedoeld geweest als opvolger van FTD.
Spotnet was er al geruime tijd voordat FTD op zwart ging. Dat een groot deel van de FTDers overging op Spotnet is duidelijk, maar het is en blijft geen vervanger van FTD.
Het is verder een stukje software waar Brein en consorten (nog steeds) geen vat op hebben.

Na de teloorgang van FTD was Spotnet zo ongeveer het enige stukje software waarmee iedereen die de moeite nam om een en ander even door te lezen toch nog op een simpele manier kon downloaden.
Kortom, Spotnet doet exact dat waarvoor het gemaakt is, niet meer en niet minder dan dat.

Of er nog een nieuwere versie van Spotnet komt is en blijft koffiedik kijken.
Wanneer dit wel het geval is, verwacht dan niet dat er allerlei luxe features aan toegevoegd zijn.
Mijn advies is, wees er tevreden mee dat je Spotnet hebt.
Ben je dat niet, bouw dan zelf een stukje software wat aan al je (luxe) wensen voldoet.
Maar sta er niet gek van te kijken dat er naderhand allerlei mensen zijn die vinden (soms bijna eisen) dat er iets veranderd moet worden in lay-out, de software etcetera.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

George
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 feb 2011, 15:15
Reputation: 0

Re: Spotnet 2.0

#16

Bericht door George »

Prima verwoord....

Tsja, onbeschofte- en mensen met drie hersencellen zul je altijd blijven houden... Helaas!
Op zich ben ik zeer tevreden met Spotnet; geweldig dat mensen dit belangeloos in elkaar sleutelen...

En het hoeft voor mij helemaal niet geavanceerder, ik vroeg/vraag me alleen maar af of de bouwers bijvoorbeeld niet 'zomaar', vanwege bijvoorbeeld de negatieve opmerkingen er mee stoppen. Maar kennelijk willen ze op geen enkele wijze, ook niet 'via via' iets van zich laten horen. Begrijpelijk. maar ook wel weer jammer......

George
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Spotnet 2.0

#17

Bericht door Artifex »

Dat er geen nieuwe versie gaat gemaakt worden om nieuwe (luxe) features maakt opzich niet zo veel uit.Maar nu met de notice and takedowns zou de maker wel eens kunnen kijken of er geen mogelijkheid is om deze te omzeilen.Gellukig hebben de topspotters encrypted nzbs in gebruik, anders hadden we ook niets meer aan ons usenetaccountje.
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: Spotnet 2.0

#18

Bericht door Wheaten »

Sluit me aan bij de opmerking van asenegawa.
Spotnet doet precies wat het moet doen en de bijna alle aanloop problemen zijn eruit.

Wel zou het wenselijk zijn dat er iig V1.8.2 komt, die zonder addons de nieuwe manier van spotten kan ondersteunen om de takedowns tegen te gaan. (Al is het maar om Brein te irriteren :-))

Voor de overige mensen die niet verder komen dan kritiek leveren, de dll's zijn vrij te gebruiken dus programmeer zelf eens een betere versie.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer